Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: email notifatie start niet meer  (gelezen 1042 keer)

email notifatie start niet meer
« Gepost op: 2009/02/13, 09:33:09 »
Enige tijd geleden heb ik het progje email notificatie geinstalleerd in Kubuntu dit heeft maanden naar tevredenheid gefunctioneerd.

Maar sinds twee dagen start dit progje niet meer automatisch op na het starten van de pc.

In het programma is een optie voor het automatisch opstarten en deze staat nog steeds aangevinkt maar toch werkt dat niet meer.

Volgens sommige kan ik dit bij systeeminstellingen _> sessiebeheer  instellen maar in daar kan ik alleen dingen aan of uit zetten maar niets toevoegen want het tabblad programma's wat volgens sommige aanwezig moet zijn heb ik niet.

Offline joop905

• Lid
Re: email notifatie start niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/13, 11:11:36 »
dit staat goed!!
automatisch opstarten, systeeminstellingen _> sessiebeheer
Naam: mail-notification  
Opdracht: mail-notification --sm-disable
GrJ

« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/13, 11:16:51 »
Ik heb bij sessie beheer geen lijst met programmas

Offline joop905

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/02/13, 11:39:33 »
sessiebeheer ==>Tabblad "Programma's starten" kiezen voor "Toevoegen"

« Reactie #4 Gepost op: 2009/02/13, 11:42:26 »
Dat is nu juist het probleem ik heb in sessie beheer geen tabbladen

« Laatst bewerkt op: 2009/02/13, 11:45:34 door Johan Velthuizen »

« Reactie #6 Gepost op: 2009/02/13, 13:33:00 »
Daar vind je ook niets, ik hoor van iedereen dat er tabbladen bij sessiebeheer moeten zijn maar ik zie ze niet en ook op die website staat niets vermeld over tabbladen.
Ik denk dat Ubuntu en Kubuntu met elkaar verward worden want zoals ik het begrijp moeten de opstartitems in een map autostart geplaatst worden maar welke map dat dan is weet ik niet de ene keer staat er /usr/share/autostart  en de volgende keer staat er  ~/kde3/autostart. Maar goed dat is even niet belangrijk het feit blijft dat in het programma aangevinkt staat opstarten en dat dit toch niet gebeurd.