Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: in je msn-naam eigen emoticons plaatsen in amsn  (gelezen 2855 keer)

in je msn-naam eigen emoticons plaatsen in amsn
« Gepost op: 2008/10/26, 18:42:57 »
hallo,
iedereen zegt wel dat je met ubuntu overal bij kan enzo, maar dat wil ik nu toch nog even merken:
In messengers kan je in een bericht eigen emoticons plaatsen, maar niet in je msn naam zelf. hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die daar wel kan zetten?
Ik begrijp er weer eens geen zak van. Maar da maak ni uit.. trek in een koekje:P:P

Acer aspire 3620: ubuntu hardy- Windows xp home

paradigit enforcer:
core2quad processor
nvidea geforce gtx 260
4 gig ddr2 ram
750 gb hd
22" beeldscherm

Offline Tom4

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/26, 19:31:10 »
Je kan in je msn naam geen eigen emoticons zetten, is bij windows live messenger ook zo.

(nog een geluk dat dat niet kan! het is zo al warrig genoeg met die lange nicknames)

« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/26, 21:04:17 »
Jawel, dat kan wel met Windows Live Messenger. En met KMess en Emesene kan dat ook. Dus ik zou zeggen: installeer KMess of Emesene, daarmee kan het wel degelijk.

Offline chris.

• Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/26, 21:13:09 »
emesene kan ik echt aanbevelen als je een bijna exacte kopie wilt van de originele msn.

hij staat standaard in synaptic dus ook veilig.

« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/26, 21:17:21 »
En ik kan eigenlijk KMess aanbevelen :P Ik gebruik zelf de KDE 4 versie uit de SVN, maar 1.5 is ook prettig en die staat in Synaptic :) Lijkt ook heel erg op de originele MSN.

Maar Emesene is inderdaad ook een prettig programma, het is in ieder geval geen programma wat je zomaar mag overslaan ;)

« Reactie #5 Gepost op: 2008/10/27, 17:14:25 »
hahaha
ik ben helemaal gewend aan amsn.
in Windows gebruik ik die ook, maar daar kun je dus geen eigen emoticons zetten?
das baluh, dan ga ik wel effe kijke in kmess of emesenne.
danjulliewel
Ik begrijp er weer eens geen zak van. Maar da maak ni uit.. trek in een koekje:P:P

Acer aspire 3620: ubuntu hardy- Windows xp home

paradigit enforcer:
core2quad processor
nvidea geforce gtx 260
4 gig ddr2 ram
750 gb hd
22" beeldscherm

Offline Dave

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2008/10/27, 18:01:49 »
lijkt wel een spraakverwarring hier over het toevoegen.