Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: bugs in 8.10  (gelezen 1124 keer)

Offline jp

• Lid
bugs in 8.10
« Gepost op: 2008/11/02, 12:53:39 »
Onlangs heb ik 8.04 ge-upgrade naar 8.10 en ik kwam de volgende zaken tegen:

1 Floppy wordt niet meer herkend
2 Geluidsrecorder loopt vast al ik met de microfoon opnemen de tijd teller gaat heel snel in een paar seconden staat hij op 2 minuten.
3. Als ik een lege cd in de brander doe en dan selecteer dat ik Serpentine wil gebruiken start dit programma op en sluit gelijk weer af, als ik het met de hand start is er niks aan de hand.
4 Als ik in Rythmbox op cd uitwerpen druk gaat jet cd laadje open en gelijk weer dicht als ik op het knopje van de cd druk werkt het wel.

In 8.04 wekt dit allemaal wel.

Heeft iemand anders dit ook?

Jan Paul.

Offline ubby

• Lid
bugs in 8.10
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/02, 15:59:46 »
Het is handig om je bugs ook te melden op launchpad (https://launchpad.net/).

Offline JvH

• Lid
bugs in 8.10
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/03, 09:07:09 »
Citaat van: "jp"
4 Als ik in Rythmbox op cd uitwerpen druk gaat jet cd laadje open en gelijk weer dicht als ik op het knopje van de cd druk werkt het wel.
Jaja, dit geintje heeft mij bijna één van mijn Lord of the Rings-DVD's gekost :D Ik krijg dat ook als ik mijn DVD-speler open met de ejectknop op de speler. Ben er nog niet helemaal achter wanneer het wel/niet goed gaat, maar het lijkt wel of dit alleen gebeurt bij de eerste eject - daarna gaat het wel goed.

bugs in 8.10
« Reactie #3 Gepost op: 2008/11/03, 17:45:34 »
Citaat van: JvH
Citaat van: "jp"
Jaja, dit geintje heeft mij bijna één van mijn Lord of the Rings-DVD's gekost :D Ik krijg dat ook als ik mijn DVD-speler open met de ejectknop op de speler. Ben er nog niet helemaal achter wanneer het wel/niet goed gaat, maar het lijkt wel of dit alleen gebeurt bij de eerste eject - daarna gaat het wel goed.
Ik heb dit alleen maar bij KsCD op Kubuntu, zowel in 8.04 als 8.10. Zelfs bij de 2e keer eject gaat het niet goed. Ik moet er altijd wel om lachen omdat ik dan heel snel het CD'tje moet grijpen voor ie hem weer opslokt :D :-)

Offline jp

• Lid
bugs in 8.10
« Reactie #4 Gepost op: 2008/11/11, 20:09:23 »
Het probleem met de geluidsrecorder is sinds de update van 10 november verholpen.