Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Skype beeld vergroten?!  (gelezen 6866 keer)

byronsterk

• Gast
Skype beeld vergroten?!
« Gepost op: 2008/10/15, 21:21:59 »
Hallo,

Ik heb skype geïnstaleerd op mijn pc, en ik heb een Creative webcam NX. De webcam doet het prima in zowel Cheese als skype, alleen kan ik het (ontvangst) beeld van mijn gesprekspartner niet vergroten. Die blijft klein... erg vreemd. Bovendien ging de vorige keer mijn eigen beeld plotseling inzoomen op mijn oor.. hmm?

Iemand ervaring met skype, en iemand die weet hoe dit op te lossen is? Bij voorbaat dank!

Offline joop905

• Lid
Skype beeld vergroten?!
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/15, 21:26:12 »
dubbel klik eens op het beeld

GrJ.

byronsterk

• Gast
Skype beeld vergroten?!
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/15, 21:35:14 »
Dan gaat de mode welliswaar naar fullscreen, maar de grootte van het beeld blijft hetzelfde. Er komen alleen grote zwarte randen omheen... En hij zoomde net weer plotseling in.., mijn eigen cam dan.

Ideeën?

Skype beeld vergroten?!
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/15, 21:37:18 »
Heeft je cam soms gezichtsherkenning en beweegt ie mee met je hoofd?

byronsterk

• Gast
Skype beeld vergroten?!
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/15, 21:49:25 »
Neen, is een zeer oude webcam. Stamt geloof ik nog uit 2004...

Offtopic, @cumulus007, ben je soms zweefvlieger? (Cumulus...)

byronsterk

• Gast
Skype beeld vergroten?!
« Reactie #5 Gepost op: 2008/10/15, 22:43:23 »
Ik snap er echt helamaaaaal niks van :S. Als hij start zie ik de ander gewoon en de ander ziet mij, maar ik kan het beeld van de ontvanger niet vergroten en vast na een paar minuten zoomt skype plotseling in op mijn webcam. Heel erg vreemd.. en erg irritant..

Skype beeld vergroten?!
« Reactie #6 Gepost op: 2008/10/16, 10:16:12 »
[offtopic]
nee, ik vind het gewoon een mooi woord :P
[/offtopic]

Wellicht een bug? Google er eens op, misschien hebben meerdere mensen last van dit probleem.