Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Fortuna mod  (gelezen 1161 keer)

Offline Tom

• Lid
Fortuna mod
« Gepost op: 2008/09/18, 00:04:29 »
Weet iemand wat Fortuna mod is .
Het staat standaard geinstalleerd in Synaptic.
Er staat iets bij van geluks cookies op aanvraag etc.
Heb geen flauw idee wat dat program doet.
Met vriendelijke groeten Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Fortuna mod
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/18, 00:34:10 »
Ik kom niets tegen als ik daarop zoek, misschien heb jij andere bronnen dan ik?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline joop905

• Lid
Fortuna mod
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/18, 00:50:57 »
ik kom ook niets tegen

GrJ

Offline Tom

• Lid
Fortuna mod
« Reactie #3 Gepost op: 2008/09/18, 08:47:49 »
Hardy Herron 8.04.1
[img=http://img140.imageshack.us/img140/64/schermafdrukgs8.th.png]
Daar staat hij.
Met in te geven in het zoekveld vind hij hem niet alleen met scrollen bij geinstall komt U hem tegen.
Vriendelijke groet Tom.

Edit: Al de spelletjes zijn verwijderd , daarom was ik verbaast.
Edit: Is verwijderd viel onder - Spelletjes en amusement.
Bedankt voor het meedenken: groetjes Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Fortuna mod
« Reactie #4 Gepost op: 2008/09/19, 00:05:56 »
Tom inmiddels gevonden, het is inderdaad een spelletje voor in de terminal, met wat commando's kan je zelf de lengte van de tekst etc. instellen en krijg je teksten zoals die uit de geluk koekjes bij de Amerikaanse Chinees. Waarschijnlijk bedacht door een operator die zich verveelde. Voor Geeks, kan je volgens mij gewoon verwijderen. Wat lees ik nou?Morgen wordt ik multimiljonair. ;)

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Tom

• Lid
Fortuna mod
« Reactie #5 Gepost op: 2008/09/19, 10:39:18 »
Citaat van: Gijsbert
Tom inmiddels gevonden, het is inderdaad een spelletje voor in de terminal, met wat commando's kan je zelf de lengte van de tekst etc. instellen en krijg je teksten zoals die uit de geluk koekjes bij de Amerikaanse Chinees. Waarschijnlijk bedacht door een operator die zich verveelde. Voor Geeks, kan je volgens mij gewoon verwijderen. Wat lees ik nou?Morgen wordt ik multimiljonair. ;)

Met vriendelijke groet,

Gijs
Beste Gijs als multimiljonair , dan roken wij beide een dikke sigaar ergens op een bank bij mijn geliefde Westertoren in Mokkum.
En daarna pakken wij een neutje Proost.
Groeten Tom.