Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: verzenden & ontvangen in Evolution is in eens niet meer mogelijk  (gelezen 685 keer)

Offline stegert

• Lid
Om de een of andere reden kan ik ineens niet meer verzenden en ontvangen in Evolution, de button bovenaan is lichtgrijs geworden en niet meer te gebruiken ??

dit is me al eens eerder overkomen en destijds Evolution maar opnieuw geinstalleerd echter ben nu wel benieuwd waar het dan ergens fout gaat.

Wie heeft een idee waar dit aan kan liggen
(het enige dat ik heb gedaan wat mischien dit tot gevolg zou kunnen hebben gehad is dat ik de laptop een keer heb ontkoppeld van het netwerk zonder eerst af te sluiten)

Mvrgr. Marco

Offline vanadium

• Lid
verzenden & ontvangen in Evolution is in eens niet meer mogelijk
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/15, 18:19:10 »
Links onderaan in Evolution is een icoontje van een netwerkverbinding: wellicht moet je daarop klikken om weer naar "on line" modus te gaan.

Offline stegert

• Lid
verzenden & ontvangen in Evolution is in eens niet meer mogelijk
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/15, 18:39:11 »
oeps :) dat was inderdaad het probleem

bedankt voor de snelle reactie

mvrgr. Marco