Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Euro teken in open office rekenblad  (gelezen 2099 keer)

Offline profk

• Lid
Euro teken in open office rekenblad
« Gepost op: 2008/08/25, 21:45:48 »
Als ik in een rekenblad met Euro's aan het werk ben (opmaak: valuta), en ik verander de boel naar vet (bold), dan ben ik m'n euro-tekentje kwijt en staat er een raar soort vierkantje. :-(
Wie weet daar een oplossing voor?

Offline ivo

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/25, 22:02:24 »
Citaat van: profk
Als ik in een rekenblad met Euro's aan het werk ben (opmaak: valuta), en ik verander de boel naar vet (bold), dan ben ik m'n euro-tekentje kwijt en staat er een raar soort vierkantje. :-(
Bij mij werkt dat uitsteekbaar, zowel Vet als Italic als Underline en alle combinaties daarvan.

Iets met fonts???? Ik zou het niet 1-2-3 weten, maar je weet nu in ieder geval dat het WEL KAN werken.
Nu alleen nog even de oplossing boven water zien te halen.........
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/25, 22:05:53 »
en staat er een raar soort vierkantje. :-(
Je bedoeld toch niet dit: ####  ? want dan is je kolom gewoon te smal.
Hier werkt het trouwens ook.
Allemaal Linux gerelateerde links op mijn website https://jefdamen.wordpress.com/ubuntu/
Mijn YouTube kanaal:http://www.youtube.com/user/asilnevs
https://jefdamen.wordpress.com/
We are spiritual beings having a human experience

Offline Mij

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/25, 22:45:17 »
Een vierkantje met van die tekentjes erin? Heb ik ook soms bij sommige lettertypes.

Offline Drummies

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/08/25, 23:06:10 »
Citaat van: doan
Een vierkantje met van die tekentjes erin? Heb ik ook soms bij sommige lettertypes.
gr_alt toets oftewel rechter alt toets op toetsenbord en toets 5 gelijktijdig uiteraard geeft  €
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline joop13

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/08/26, 01:27:50 »
Maar er zijn ook fonts zonder die tekens, verander het gebruikte font in een andere en kijk of dat een verbetering oplevert.
Door gebrek aan visie gaat het volk ten onder, een keur van raadgevers brengt het tot bloei.

Twee laptops 16.04 Ubuntu, 1 laptop Linux Mint,

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2008/08/26, 08:28:50 »
Vermeld eens met welke font je het probleem hebt, dan kunnen we ook testen of we hetzelfde voorhebben.

Offline profk

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2008/08/26, 19:23:23 »
Ik denk dat de boel opgelost is. Het zijn in ieder geval Arial en Times New Roman - geimporteerd uit mijn WindowsXP partitie. Andere fonts, bv Nice, Tahoma, Verdana en nog wat meer geven het probleem niet.
Hans