Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Uiterlijk aanpassen met icoon en thema via GnomeLook  (gelezen 956 keer)

jody

• Gast
Uiterlijk aanpassen met icoon en thema via GnomeLook
« Gepost op: 2008/08/15, 09:22:41 »
Beste,

verschillende dagen tracht ik reeds verschillende iconen-paketten en thema's te installeren, maar dat blijkt niet zo eenvoudig. Ik wil graag mary ann's elegant file icons, allblack en dock icons for elegant brit uitproberen (via www.gnome-look.org/).

Ik probeerde reeds een tutorial te volgen voor een Murrina-thema. Nu ik zelf iets wil proberen, vind ik het noorden niet meer terug.

Het principe van alles in de .icon of .theme map uit te pakken, heb ik begrepen. Maar verder verandert er niets in mijn 'uiterlijk-venster', m.a.w., daar krijg ik geen extra mogelijkheden.

Op welke manier kan ik mijn Ubuntu-uiterlijk aanpassen en icoon-paketten uitproberen?

Ik hoop echt op jullie hulp, alvast hartelijk bedankt!
Jody

Uiterlijk aanpassen met icoon en thema via GnomeLook
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/17, 12:37:30 »
rechter muisknop op burblad, dan werkbladachtergrond wijzigen, dan  naar thema. eventueel nog die map met icons daarheen slepen, dan naar aanpassen en dan pictogrammen. als het goed is staat hij daar tussen
Ik begrijp er weer eens geen zak van. Maar da maak ni uit.. trek in een koekje:P:P

Acer aspire 3620: ubuntu hardy- Windows xp home

paradigit enforcer:
core2quad processor
nvidea geforce gtx 260
4 gig ddr2 ram
750 gb hd
22" beeldscherm