Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ultamatix probleem  (gelezen 1235 keer)

spock_61

• Gast
Ultamatix probleem
« Gepost op: 2008/08/09, 22:52:52 »
Hallo geachte lezers,

Ik heb Ultamatix geinstalleerd en nu draait Ubuntu niet goed :(
Ik las het te laat hier dat het niet goed zou werken .
Maar hoe kan ik het herstellen?

Mijn dank Fred

Ultamatix probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/09, 22:57:40 »
Over het algemeen word een nieuwe installatie aangeraden na problemen met Ultamatix. Gewoon omdat ge niet precies weet wat het allemaal heeft gedaan.

Maar ge kunt ons ook vertellen wat de problemen zijn, misschien is het iets kleins dat wel op te lossen valt.

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Ultamatix probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/09, 23:02:57 »
Ubuntu opnieuw installeren, ditmaal zonder Ultamatix, is het beste advies dat ik je kan geven.

Ultamatix probleem
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/09, 23:43:12 »
GNI  :P

de slachtoffers komen zich al melden hehehehe
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Offline Soul-Sing

• Lid
Ultamatix probleem
« Reactie #4 Gepost op: 2008/08/10, 07:24:20 »
spock_61 : http://forum.ubuntu-nl.org/topic/30085

ik vind ik het jammer. dacht net van automatix verlost te zijn, omdat het een ¨dood¨ project is, krijgen we de opvolger ¨ultamatix¨op het forum....
spock_61 heel vervelend voor je, zoiets is niet nodig, ubuntu installeert zoveel al voor je. met wat hulp/ondersteuning van het forum en de prima documentatie en alles is zo in orde.
tip?: herinstallatie.
( het/ultamatix is geen toverdrankje, bereid door panoramix in de asterix en obelix serie, al doet de naam er wel aan denken...)

Offline Hanssun

• Lid
Ultamatix probleem
« Reactie #5 Gepost op: 2008/08/10, 07:30:19 »
Ultamatix gewoon niet installeren.

Gr Hans,

Tsiburaska

• Gast
Ultamatix probleem
« Reactie #6 Gepost op: 2008/08/10, 07:47:39 »
Bij een Google opdracht en diverse andere Linux en Ubuntu Forums zeer veel negatieve reacties gevonden op
ULTAMATIX.

Door eerst te ZOEKEN voorkom je problemen, dus naast de reclame op www .ultamatix. com ook de forums bezoeken en je weet wat de problemen zijn!

Ook als je de taal niet zou beheersen, Engels en Duitse forums melden wel erg veel problemen....
Vooraf informeren voorkomt problemen, daarom heb ik Service Pack III niet op XP geinstalleerd!
Het is een soms helaas noodzakelijk omdat niet alles altijd makkelijk onder Linux draaide....
maar ik informeerde eerst voor ik dit pakket ging ophalen...

Ultamatix lijkt erg leuk, als ik de reclame zou geloven, en die laat altijd alleen de voordelen duidelijk zien!
Zoek voor elk product of dienst eerst eens verder, daarom had ik in 2004 nog geen Ubuntu genomen en nu wel!  (7.04, nu 8.04)
Citaat
Moderator edit: link buiten werking genomen

Offline lizardman

• Lid
Ultamatix probleem
« Reactie #7 Gepost op: 2008/08/10, 11:33:23 »
@Tsiburaska

Waarom zet je nu eigenlijk een link naar die rommel in je post?
Kun je dat uitleggen? want dat snap ik dus echt niet, als je verspreiding ervan wil tegengaan dan helpt zo'n link daar volgens mij echt niet bij.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Ultamatix probleem
« Reactie #8 Gepost op: 2008/08/10, 12:09:14 »
Met af en toe ubuntu eens te moeten herinstalleren leer je ondertussen ubuntu weer wat beter kennen. Dus zie het positief , altijd leuk zo een prachtig OS installeren.
Viva La Revolución