Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: gsm , ipod enz updaten ...  (gelezen 1793 keer)

gsm , ipod enz updaten ...
« Gepost op: 2008/07/15, 18:03:36 »
ik ben heel blij met ubuntu , maar is het eigenlijk mogelijk software updates te doen voor je ipod of nokia telefoons of nikon fototoestellen ??

heb het dan over de software op het toestel zelf ...

Offline kriekske

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/16, 21:37:48 »
Voor de Ipod is er maar 1 manier. Virtueel met XP.

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/16, 21:42:13 »
Voor mijn Nokia telefoon (die ik tot nu toe maar 1 keer geüpdate heb) moest ik wel even XP booten.
Bestanden overzetten, contacten beheren etc. lukt wel vanuit Ubuntu.

Mijn iaudio mp3speler moest ik ook vanuit XP updaten.

« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/16, 22:38:52 »
xp , dat is net het probleem , ik heb geen windows ...

SSjjaakk

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/21, 21:33:26 »
Ik gebruik de Rhythmbox muziekspeler voor mijn iPod, werkt perfect, het lijkt zelfs op iTunes.

Offline kriekske

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/07/22, 21:15:40 »
Ja,

maar als ge ook uw Ipod wilt updaten met foto's en je wilt uw hoesjes die gekoppeld zijn aan die muziek ook wilt doen werken dan lukt het enkel virtueel met XP.
Foto's op mijn Ipod plaatsen is nog niet gelukt. Ik heb een Ipod classic 80 Gb. Ik heb al vanalles geprobeerd en het werkt niet.

« Reactie #6 Gepost op: 2008/07/23, 18:25:45 »
Citaat van: arie
Citaat van: kriekske
Ja,

maar als ge ook uw Ipod wilt updaten met foto's en je wilt uw hoesjes die gekoppeld zijn aan die muziek ook wilt doen werken dan lukt het enkel virtueel met XP.
tis mij met de Linux programma's ook nog niet gelukt om album covers op de iPod ( Nano 8 GB ) te zetten, met iTunes  ( OS X ) een fluitje van een cent.
was al bang dat het aan mij lag :)
jammer genoeg licht het niet aan u :(
ik dacht dat er hier mensen waren die er truc en programma's voor hebben ...

Offline kriekske

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2008/07/23, 21:46:11 »
Er bestaan programma om er liedjes op te plaatsen en er bestaan programma's om er foto's op te plaatsen, maar deze werken nog niet correct met mijn Ipod Classic 80 GB. Het is wachten totdater iemand hier een programma voor schrijft.

« Reactie #8 Gepost op: 2008/07/24, 00:06:25 »
Citaat van: kriekske
Er bestaan programma om er liedjes op te plaatsen en er bestaan programma's om er foto's op te plaatsen, maar deze werken nog niet correct met mijn Ipod Classic 80 GB. Het is wachten totdater iemand hier een programma voor schrijft.
voor muziek is dat geen probleem (foto's heb ik nog niet geprobeerd) maar het is enkel om de software OP het toestel te updaten dat ik iets zocht/zoek ...