Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: amarok flipt  (gelezen 619 keer)

berre

• Gast
amarok flipt
« Gepost op: 2008/07/20, 17:38:10 »
amarok flipt vaak bij mij. heel vaak loopt-ie vast gewoon terwijl hij bezig is, wordt het scherm grijs en is hij niet meer in staat om te herstellen. uiteindelijk moet ik dan "geforceerd afsluiten", mijn amarok kaderke en het symbooltje verdwijnen dan wel netjes, maar de muziek blijft lustig verder spelen. amarok terug openen lukt dan niet en vaak moet ik de pc dan uit en terug aan zetten vooraleer dat de boel terug werkt.
wat is het probleem??

dank bij voorbaat,
berre

amarok flipt
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/20, 17:43:06 »
Amarok gebruikt KDE, Ubuntu gebruikt Gnome, Dat is niet altijd even compatibel en soms craschen KDE applicaties dan nog wel eens. BTW: Rebooten is niet nodig, alle Amarok-processen stoppen is voldoende.

Offline siegi

• Lid
amarok flipt
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/20, 18:22:19 »
exaile is eigenlijk een mooi alternatief voor amarok. Misschien werkt dit programma stabieler.
Citaat van: exaile.org
Exaile is a music player aiming to be similar to KDE's Amarok, but for GTK+ and written in Python. It incorporates many of the cool things from Amarok