Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: SABnzbd  (gelezen 631 keer)

Offline koebel

• Lid
SABnzbd
« Gepost op: 2008/07/22, 08:22:59 »
Hallo, heb geprobeerd SAB te gebruiken. Ondanks nhet forum en de info op internet kom ik er niet uit. Ik heb SAB gedownload. Probeer dat uit te pakken, lukt niet. Soms na veel gestoei ,krijg ik een window en kan ik kiezen, ( is langrekt smal window ) Soms krijg ik het begin scherm en
kan ik de server instellen. Als ik dan vervolgens SAB wil gebruiken, is die onvindbaar. Ik kom hier niet uit. Enm hoe werkt het trouwens
samen met Open FTD ? Wie zoekt zak vinden, maar ik zoek nu al een paar weken, maar voor mij geld dat niet. !!! Mogelijk doe ik
iets niet goed >
Help ??????   Gr. Ton

Offline kihid

• Lid
SABnzbd
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/22, 11:05:39 »
Gebruik even op dit forum de zoekfunctie, Sabnzbd-Plus is al zo vaak besproken ook met linkjes (door mij) waar je de deb van Sabnzbd kunt verkrijgen en hoe te installeren, het programma heeft nogal wat dependenties nodig.
En als ik jou verhaal lees met uitpakken enzo, dat is allemaal niet nodig.

Trouwens dat was ook al een topic van jou koebel en ook ik heb je daar al antwoord gegeven, maar je wilt schijnbaar niet de raad van anderen aannemen.

http://forum.ubuntu-nl.org/topic/27652

Als je volgens die adviezen installeerd heb je geen problemen!

Dit was echt de laatste keer dat ik op een topic van jou over Sabnzbd reageer!
OS: Lubuntu 25.10 64 bit  Registered Linux User #450631
Never trust an operating system you don't have sources for.