Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Youtube films stoppen...  (gelezen 2758 keer)

Offline DarkStar

• Lid
    • Mijn persoonlijke website
Youtube films stoppen...
« Gepost op: 2008/07/14, 20:33:51 »
Sinds mijn laatste herinstallatie een aantal dagen geleden werken Youtube films niet meer correct. De films laden goed in maar na 2 sec. afspelen stopt de film. Als ik handmatig verderklik in de voortgangsbalk, dan worden er weer 2 sec afgespeeld, enz...
Nu, voor mijn herinstall had ik hier geen probleem mee, en ik gebruikte dezelfde FF versie (3.0).
Ik heb geprobeerd om de adobe flash-plugin te verwijderen en opnieuw te installeren (via synaptic) => helpt niet. Ook gnash heb ik geprobeerd, maar blijkbaar zijn gnash en youtube niet zo'n schitterende combinatie.

Iemand die dit probleem ook heeft? Of die een oplossing kent?

Ter info: install is Hardy 64bit (vorige install was ook Hardy 64bit en daar werkte het perfect!)

° Bezoek mijn blog Digital (in)Sanity °

Youtube films stoppen...
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/14, 23:03:20 »
Heeft misschien iets te maken met de grootte van de buffer.  Je kunt dat ergens instellen...
Weet alleen niet zo direct waar... :)

Edit: kijk eens bij Bewerken-->Voorkeuren-->Geavanceerd-->Netwerk
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline DarkStar

• Lid
Youtube films stoppen...
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/14, 23:12:44 »
Citaat van: Prosper
Heeft misschien iets te maken met de grootte van de buffer.  Je kunt dat ergens instellen...
Weet alleen niet zo direct waar... :)

Edit: kijk eens bij Bewerken-->Voorkeuren-->Geavanceerd-->Netwerk
Ik ga het zeker eens proberen, maar in eerste instantie denk ik niet dat het probleem bij de buffer ligt. Dit was ik nog vergeten te melden in m'n eerste post: de film laadt wel correct in (je ziet de progressbar dus opvullen).

*edit: net getest, en geen verbetering, probleem blijft identiek hetzelfde. Ik heb de buffer van 50mb naar 250mb vergroot, lijkt me toch zeker voldoende*

freeway

• Gast
Youtube films stoppen...
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/15, 05:31:35 »
hoi heb je de ubuntu restricted extra  geinstalleerd ? zo niet zou ik deze installeren
groetjes freeway

Offline tabasco

• Lid
Youtube films stoppen...
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/15, 06:55:55 »
Ik heb zojuist ook een nieuwe installatie voltooid van 8.04.1 ook bij mij geen Youtube>
De film laadt wel (naar het schijnt) en de voortgangsbalk van het afspelen schuift naar het einde zonder video te vertonen.
(De fullscreen knop werkt overigens weer wel)

[edit]
Nu net weer geprobeerd, na herstarten Firefox, en het eerste filmpje wat ik aanklik werkt gewoon wel... vreemd.

Offline DarkStar

• Lid
Youtube films stoppen...
« Reactie #5 Gepost op: 2008/07/15, 09:21:13 »
Citaat van: freeway
hoi heb je de ubuntu restricted extra  geinstalleerd ? zo niet zou ik deze installeren
groetjes freeway
Het werkt! De restricted extras geïnstalleerd en hoppa, YouTube wil ineens wel voorbij 2 sec. :-)
Bedankt freeway!