Vreemd dat je twee keer Flash hebt, wellicht één (r115) uitschakelen. Dat kan gewoon in Firefox.
Dat komt van een handmatige installatie. Toen we hardy in een beta-versie installeerden, sloeg de geïnstalleerde versie van de flash-plugin niet aan. En daarom is die nog een keer handmatig geïnstalleerd.
Wat betreft de nieuwsblad videos. Na die herinstallatie van sunjava ging het nog niet. Ten einde raad ging ik bij een vriend te rade die hardy heeft geïnstalleerd op een dell C640 laptop..... en verrek... daar lukte het wel. En hij heeft alleen maar de icedtea-gcjwebplugin. Ik zie al die reclame pop-ups en ik zeg:"heb jij geen adblock in firefox?" Nee dus.... we installeren het met het eeste het beste filterabbonement en wat blijkt.... Angelina wil niet bevallen!!!! We schakelen adblock plus uit ... en jawel hoor: hartverscheurend kindergeschrei!!
Ik naar huis .... schakel adblock uit....En jawel hoor: hartverscheurend... enz.
Men raadt aan om icedtea weg te doen en sun-java te installeren. Waarom? Omdat een aantal dingen niet werken met icedtea?
Probleem blijkbaar opgelost... de schuldige was adblock plus!