Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: usplash doet het niet goed  (gelezen 1698 keer)

Offline ollie

• Lid
usplash doet het niet goed
« Gepost op: 2008/06/26, 19:29:33 »
hallo

ik heb een probleem met met mijn  usplash de balk gaat heen en weer en dan als de balk vol moet lopen krijg ik allemaal tekst te zien .

alvast bedankt!

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/26, 20:24:52 »
Wat staat er precies in die tekst? Dat is wel handig om te weten, want waarschijnlijk staat er in die tekst wat er fout gaat ;)

Waarschijnlijk staat die tekst ook in het bestand /var/log/syslog.

« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/26, 21:15:17 »
Onder de balk of erin? Of een zwart scherm met witte tekst?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline ollie

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/27, 08:06:58 »
Nee de balk gaat een tijdje heen en weer en dan komt er allemaal witte tekst op het moment dat de balk vol moet lopen.

Goed hier is mijn /var/log/syslog

edit: het file is te groot om te posten, ik zal het vanmiddag even uploaden. Ik zie wel wat errors maar ik kan er niks van maken. :)

edit2: goed hier staat hij http://www.uploadarchief.net/files/download/syslog.doc
sorry dat het een .doc is maar andere bestandtypes worden niet ondersteund.

« Reactie #4 Gepost op: 2008/06/27, 18:51:38 »
Welke usplash gebruik je? De standaard van Ubuntu? Ik gebruik zelf chrometexte-theme dat is een balkje met daaronder een tekst veldje waar de systeem mededelingen in staan. Heb je startupmanager geïnstalleerd via Synaptic? Dan kan je zelf het een en ander instellen voor je usplash. Je moet maar even kijken of dit programma voor jouw ook interessant is.
Ik tel 44 error's, helaas heb ik niet de kennis om te zien wat er fout gaat, wellicht dat een van de andere forum leden dit wel weet en/of deze fouten echt problematisch zijn. Misschien dat door een van de errors je usplash overgaat naar het zwarte scherm met de systeem boodschappen.  

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline ollie

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/07/12, 19:35:43 »
De startup manager had ik al geinstaleerd.Ik zal proberen om de standaard usplash te instaleren.

edit:het standaard thema werkt ook niet

Offline Ramana

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2008/07/12, 20:16:03 »
Ik heb dit twee keer gehad, toen ik intrepid had geinstalleerd! Alleen met een nieuwe install kon ik dit oplossen. Heel vreemd!

« Reactie #7 Gepost op: 2008/07/12, 20:22:38 »
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem, loopt al een topic over ;)