Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: probleem na een nieuwe aanmeldingsthema ubuntu start niet meer op  (gelezen 1915 keer)

Offline sodium

• Lid
Hoi ik ben nieuw in het wereld op gebied van linux wel moet ik zeggen aardige os
ik heb onlangs een nieuwe aanmeldingsvenster thema geinstaleerd  maar na herstart zie ik mijn curser werken en het blijft daar bij ik zie de thema niet en ik krijg geen inlogscherm enkel een gekleurde achtergrond die ik vooriden gekozen had maar ik kan wel nog in recovery mode waar ik mijn terminal heb enige ideen hoe ik dit ongedaan krijg??? alvast bedankt en groetjes bjorn

Offline sodium

• Lid
probleem na een nieuwe aanmeldingsthema ubuntu start niet meer op
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/05, 12:35:53 »
als ik opstart in recovery mode dan zie ik een hele boel tekts wat chinees is maar uiteindelijk kom ik een scherm terecht waarop staat gpdg of zoiet en ietske van x-server kheb allen geprobeerd niet verhelpt mijn probleem ???

Offline ohjajoh

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/05, 12:39:22 »
wat gebeurt er als je dan startx intypt? Als X dan start en je weer in je windowmanager komt kun je wellicht via je GUI kijken wat er loos is en of de boel herstellen. systeem->beheer->aanmeldscherm

Offline sodium

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/05, 12:40:17 »
euhm nog niet echt geprobeerd ik weet niets van die codes af  dus volgen u gewoon in de terminal gaan en startx intypen

Offline ohjajoh

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/05, 12:43:53 »
yep, en als dat niet lukt, ga je gewoon opstarten en op het punt waar het misgaat ctrl-alt-F1 doen en dan startx typen (na het inloggen dan wel...)

Offline sodium

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/07/05, 12:50:41 »
ik heb net geprobeerd met startx hij start op als netalsof een eerste instaltie  kben dan inlog scherm geweest en die zegt gde gnome panel not running

Offline sodium

• Lid