Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Plots schermresolutie kuren Firefox3 en Compiz  (gelezen 734 keer)

Offline dude

• Lid
Plots schermresolutie kuren Firefox3 en Compiz
« Gepost op: 2008/06/27, 12:27:10 »
Mijn computer heeft vandaag plots kuren met Firefox3 en Compiz.

- Als ik Firefox 3 opstart, zie ik FF3 gelijk op full screen en ik zie het bovenste en onderste panel van GNOME niet.
- Druk ik op F11, dan wordt het Firefox window nóg groter en verdwijnen de bovenste en onderste rand van mijn scherm.
- Druk ik nogmaals op F11, dan wordt het Firefox window weer normaal van grootte. De panels van GNOME zijn dan weer zichtbaar. Alleen de titel balk van Firefox is transperant.
- Herstarten levert niks op: het probleem onstaat ogenblikkelijk opnieuw bij het opstarten van Firefox 3.
- Compiz vervangen door metacity lost het probleem wel op, maar dat is alleen tijdelijk een oplossing.

Iemand een oplossing??  Heeft het misschien iets te maken met de updates die ik vanochtend binnen kreeg?

Offline MataS

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/27, 16:55:25 »
Probeer je venster van Firefox eens te verplaatsen door alt+linkermuisknop en klik dan op het knopje van maximaliseren.

Offline jan11000

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/27, 21:27:33 »
Denk dat er iets met je videodrivers niet klopt, dit had ik toen ik compiz niet aan het lopen kreeg, maar bij jouw werkt het blijkbaar wel.

Offline dude

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/29, 18:43:55 »
Vandaag draait het weer als een lier. Ik ga ervan uit dat het met één van de updates van vandaag of gister allemaal weer is hersteld, want uit-en-aanzetten hielp niet op 27 juni j.l.

Bedankt voor alle suggesties!