Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Spellingcontrole in Duits.  (gelezen 2563 keer)

Gast

• Gast
Spellingcontrole in Duits.
« Gepost op: 2006/08/23, 17:47:52 »
Beste allemaal,

Ik wil een document opgesteld in het Duits checken met spellingscontrole. Ik heb via synaptic- openofice- editors- duits -duits toegevoegd.

Wanneer ik het document vervolgens open en de spellingscontrole wil instellen op duits is de enige optie bij taal instellen- engels.

Hoe krijg ik hier duits bij?

Ik heb al in openoffice- extra- opties- taalinstellingen- talen- standaard taal duits ingesteld en ook in openoffice- extra- opties- taalinstellingen- linquistiek- alle talen ingesteld, maar dit helpt niet.  

Ik moet vanavond al een duitstalig document per mail versturen.

Groeten en bedankt, John

Saamelainen

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2006/08/23, 18:46:51 »
Ik snap dat je ten einde raad bent. Probeer uit Synaptic eens het pakket myspell-de-de te installeren. Ik hoop dat het dan wel werkt.

Gast

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2006/08/23, 19:43:18 »
Citaat van: Saamelainen
Ik snap dat je ten einde raad bent. Probeer uit Synaptic eens het pakket myspell-de-de te installeren. Ik hoop dat het dan wel werkt.
Het werkt, erg bedankt!!!

Saamelainen

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2006/08/23, 19:52:13 »
Gelukkig! Geen stress meer...:D