Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: F-Spot werkt niet goed  (gelezen 587 keer)

Offline JanCorens

• Lid
F-Spot werkt niet goed
« Gepost op: 2008/06/03, 16:39:24 »
Hallo,

Sinds daarstraks werkt F-spot niet meer zoals ik zou willen: ik krijg enkel een grijs kadertje wanneer ik een foto wil zien (ook bij de screensaver dan).
Ik had hetzelfde probleem een tijd geleden, maar met de upgrade naar Hardy was het van de baan...

Ik heb al geprobeerd het via synaptic te herinstalleren, er helemaal af te halen en opnieuw te installeren maar het werkt niet (of moet ik mijn pc heropstarten daarvoor?)

groeten
jan

Offline VandeBas

• Lid
F-Spot werkt niet goed
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/03, 20:52:58 »
Dag Jan

Ik heb hetzelfde probleem af en toe. Meestal gaat het dan om een foto die wel in de catalogus van F-Spot zit, maar fysiek niet aanwezig is. Probeer eens je hele F-Spot-catalogus leeg te gooien (kies dus alleen "uit de catalogus verwijderen" en niet "van de schijf verwijderen", en laad dan je map met foto's opnieuw in in F-Spot. Dan bouw je een nieuwe catalogus op, die goed gelinkt is aan de foto's in je fotomap. Verder zou het ook nog een probleem met gebruikersrechten kunnen zijn, daar gaat F-Spot ook een beetje vreemd mee om als je meerdere gebruikersprofielen op je pc hebt die allemaal gebruik malen van dezelfde fotomap.

suc6 en groeten,

Bas