Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mozilla Thunderbird loopt herhaaldelijk vast.  (gelezen 2858 keer)

Offline elspierre

• Lid
Mozilla Thunderbird loopt herhaaldelijk vast.
« Gepost op: 2008/06/03, 09:23:15 »
Wanneer ik met Mozilla Thunderbird werk en de nieuwsgroepen wil bekijken dan lukt dat even maar daarna loopt het programma onherroepelijk vast. Ik kan de muis wel bewegen maar deze reageert nergens meer op noch bij het programma zelf noch bij Ubuntu 8.04.
Het programma heeft het tot nu toe altijd goed gedaan
Er zit niets anders op dan de resetknop in te drukken en Ubuntu opnieuw op te starten. Andere programma's werken feilloos. Ga ik dan a weer met Firefox werken dan loopt het weer vast.
Wat kan hier de reden van zijn en hoe moet ik dat probleem eventueel oplossen ?
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Pierre

Offline sveens

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/03, 11:25:49 »
Loop je ook vast als je mail ophaalt?

Heb je dus ook last met Firefox?

Als ik jou was zou ik zowel Firefox als Thundebird netjes verwijderen en opnieuw installeren met pakketbeheer.  Ik ga er even vanuit dat je weet hoe dat werkt.
Probeer dat eerst maar, wel opnieuw opstarten.

Offline sveens

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/03, 11:28:23 »
Loop je ook vast als je mail ophaalt?

Heb je dus ook last met Firefox?

Als ik jou was zou ik zowel Firefox als Thundebird netjes verwijderen met pakketbeheer, pc opnieuw opstarten, daarna opnieuw installeren met pakketbeheer en weer opnieuw opstarten.  Ik ga er even vanuit dat je weet hoe synaptec 9pakketbeer) werkt..
Probeer dat eerst maar.

gr,

Stef

Offline elspierre

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/03, 17:00:55 »
Firefox werkt goed.
Ik heb Thunderbird verwijderd, opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd en alles werkt weer.Er zal wel een bitje zijn omgevallen.
Bedankt.
Pierre