Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Foutje na virusscan.....  (gelezen 718 keer)

Adjudant1951

• Gast
Foutje na virusscan.....
« Gepost op: 2008/05/26, 16:29:02 »
Vandaag bedacht ik me dat ik wel eens een virusscan kon uitvoeren; dit is gebeurd met Clamtk 3.08.

Er werd geen virus gevonden; er waren echter wel een aantal items die niet waren gescand (dacht ik) en waarachter iets over de grootte stond: 'Inbox niet gescand (size)'

In een poging deze gescand te krijgen heb ik een tweetal items in Quarantaine geplaatst. Vervolgens kon ik dus niet (meer) bij alle ingekomen mail tot aan het moment van quarantainestelling. Dit bedacht ik me op het moment dat ik ze in quarataine plaatste. Ik was echter zo oplettend dat ik het in quarantaine geplaatste item heb laten opslaan.

Maar is het nu het bestand "Inbox.sbd" in onderstaande lijst en zo ja, hoe krijg ik daaruit m'n berichten weer terug in m'n (nieuwe) Inbox (daar staan alweer 3 berichten in die werden ontvangen na de in quarantaineplaatsing).

Zie hier het overzicht:

adjudant@Acer-Ubuntu:~/.evolution/mail/local$ ls
Drafts                  Inbox.ibex.index        Outbox.ibex.index.data
Drafts.cmeta            Inbox.ibex.index.data   Sent
Drafts.ibex.index       Inbox.sbd               Sent.cmeta
Drafts.ibex.index.data  Outbox                  Sent.ev-summary
Inbox                   Outbox.cmeta            Sent.ev-summary-meta
Inbox.cmeta             Outbox.ev-summary       Sent.ibex.index
Inbox.ev-summary        Outbox.ev-summary-meta  Sent.ibex.index.data
Inbox.ev-summary-meta   Outbox.ibex.index
adjudant@Acer-Ubuntu:~/.evolution/mail/local$ ls -l
totaal 12336
-rw-r--r-- 1 adjudant adjudant        0 2008-05-18 22:42 Drafts
-rw-r--r-- 1 adjudant adjudant      137 2008-05-26 15:25 Drafts.cmeta
-rw------- 1 adjudant adjudant     1024 2008-05-26 15:20 Drafts.ibex.index
-rw------- 1 adjudant adjudant        8 2008-05-26 15:25 Drafts.ibex.index.data
-rw------- 1 adjudant adjudant    21481 2008-05-26 15:25 Inbox
-rw-r--r-- 1 adjudant adjudant      232 2008-05-26 15:25 Inbox.cmeta
-rw------- 1 adjudant adjudant      452 2008-05-26 15:25 Inbox.ev-summary
-rw------- 1 adjudant adjudant      102 2008-05-26 15:25 Inbox.ev-summary-meta
-rw------- 1 adjudant adjudant   411648 2008-05-26 15:25 Inbox.ibex.index
-rw------- 1 adjudant adjudant   462296 2008-05-26 15:20 Inbox.ibex.index.data
drwxr-xr-x 2 adjudant adjudant     4096 2008-05-26 15:25 Inbox.sbd
-rw------- 1 adjudant adjudant        0 2008-05-25 21:57 Outbox
-rw-r--r-- 1 adjudant adjudant      388 2008-05-26 15:25 Outbox.cmeta
-rw------- 1 adjudant adjudant       44 2008-05-25 21:57 Outbox.ev-summary
-rw------- 1 adjudant adjudant        3 2008-05-25 21:57 Outbox.ev-summary-meta
-rw------- 1 adjudant adjudant     7168 2008-05-25 21:57 Outbox.ibex.index
-rw------- 1 adjudant adjudant        8 2008-05-25 22:48 Outbox.ibex.index.data
-rw------- 1 adjudant adjudant 11230333 2008-05-25 22:56 Sent
-rw-r--r-- 1 adjudant adjudant      207 2008-05-26 15:25 Sent.cmeta
-rw------- 1 adjudant adjudant    20918 2008-05-26 10:47 Sent.ev-summary
-rw------- 1 adjudant adjudant     5184 2008-05-26 10:47 Sent.ev-summary-meta
-rw------- 1 adjudant adjudant   205824 2008-05-26 10:47 Sent.ibex.index
-rw------- 1 adjudant adjudant   164732 2008-05-26 10:47 Sent.ibex.index.data
adjudant@Acer-Ubuntu:~/.evolution/mail/local$ cd Inbox.sbd
adjudant@Acer-Ubuntu:~/.evolution/mail/local/Inbox.sbd$ ls

Aanbiedingen supermarkten                  Domeinhosting Spoorweghistorie                  PayPal
Aanbiedingen supermarkten.cmeta            Domeinhosting Spoorweghistorie.cmeta            PayPal.cmeta
Aanbiedingen supermarkten.ev-summary       Domeinhosting Spoorweghistorie.ev-summary       PayPal.ev-summary
Aanbiedingen supermarkten.ev-summary-meta  Domeinhosting Spoorweghistorie.ev-summary-meta  PayPal.ev-summary-meta
Aanbiedingen supermarkten.ibex.index       Domeinhosting Spoorweghistorie.ibex.index       PayPal.ibex.index
Aanbiedingen supermarkten.ibex.index.data  Domeinhosting Spoorweghistorie.ibex.index.data  PayPal.ibex.index.data
Advertenties                               eFarma                                          Radar
Advertenties.cmeta                         eFarma.cmeta                                    Radar.cmeta
Advertenties.ev-summary                    eFarma.ev-summary                               Radar.ev-summary
Advertenties.ev-summary-meta               eFarma.ev-summary-meta                          Radar.ev-summary-meta
Advertenties.ibex.index                    eFarma.ibex.index                               Radar.ibex.index
Advertenties.ibex.index.data               eFarma.ibex.index.data                          Radar.ibex.index.data
Conimex                                    Interculture Frans                              REKAM
Conimex.cmeta                              Interculture Frans.cmeta                        REKAM.cmeta
Conimex.ev-summary                         Interculture Frans.ev-summary                   REKAM.ev-summary
Conimex.ev-summary-meta                    Interculture Frans.ev-summary-meta              REKAM.ev-summary-meta
Conimex.ibex.index                         Interculture Frans.ibex.index                   REKAM.ibex.index
Conimex.ibex.index.data                    Interculture Frans.ibex.index.data              REKAM.ibex.index.data
Consolid-Connexxion                        KPMG Wachtgeld Defensie                         TV5 Francais
Consolid-Connexxion.cmeta                  KPMG Wachtgeld Defensie.cmeta                   TV5 Francais.cmeta
Consolid-Connexxion.ev-summary             KPMG Wachtgeld Defensie.ev-summary              TV5 Francais.ev-summary
Consolid-Connexxion.ev-summary-meta        KPMG Wachtgeld Defensie.ev-summary-meta         TV5 Francais.ev-summary-meta
Consolid-Connexxion.ibex.index             KPMG Wachtgeld Defensie.ibex.index              TV5 Francais.ibex.index
Consolid-Connexxion.ibex.index.data        KPMG Wachtgeld Defensie.ibex.index.data         TV5 Francais.ibex.index.data
Diversen                                   Nel In                                          Webmaster Spoorweghistorie.cmeta
Diversen.cmeta                             Nel In.cmeta                                    Webmaster Spoorweghistorie.ev-summary
Diversen.ev-summary                        Nel In.ev-summary                               Webmaster Spoorweghistorie.ev-summary-meta
Diversen.ev-summary-meta                   Nel In.ev-summary-meta                          Webmaster Spoorweghistorie.ibex.index
Diversen.ibex.index                        Nel In.ibex.index                               Webmaster Spoorweghistorie.ibex.index.data
Diversen.ibex.index.data                   Nel In.ibex.index.data                          Woonbond
Domeinhosting Gouwenaar                    Nel Uit                                         Woonbond.cmeta
Domeinhosting Gouwenaar.cmeta              Nel Uit.cmeta                                   Woonbond.ev-summary
Domeinhosting Gouwenaar.ev-summary         Nel Uit.ev-summary                              Woonbond.ev-summary-meta
Domeinhosting Gouwenaar.ev-summary-meta    Nel Uit.ev-summary-meta                         Woonbond.ibex.index
Domeinhosting Gouwenaar.ibex.index         Nel Uit.ibex.index                              Woonbond.ibex.index.data
Domeinhosting Gouwenaar.ibex.index.data    Nel Uit.ibex.index.data
adjudant@Acer-Ubuntu:~/.evolution/mail/local/Inbox.sbd$

Alle mappen bestaan uit 6, behalve die van 'Webmaster Spoorweghistorie'; deze laatste is ook de map die in mijn huidige Inbox niet meer voorkomt.

Weet iemand hoe ik mijn inbox weer in de staat van vanochtend krijg?

Alvast bedankt!