Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem.
Ten eerste heb ik totaal geen verstand van het pcgebeuren, nu heb het het volgende probleem.
Vorige week was ik op een site en was ik wat leuke smileys aan het kopiƫren, ineens kreeg ik in de balk onderin heel veel dezelfde tabbladen, ik probeerde ze weg te klikken, opeens verscheen er een balkje en daar stond verwijderen, daar heb ik op geklikt en vanaf dat moment krijg ik niets meer te zien onder in de balk. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, want ik kan de dingen nog weleens bij de verkeerde naam noemen.
Als ik thunderbird opstart dat komt dat normaal gesproken onderin de balk te staan, als ik dan via firefox internet op ga dan blijft thunderbird onderin zichtbaar, zo ook alle sites die ik bezoek. Maar nu dus niet meer en dat is heel erg lastig, want waar ik nu ook naar toe ga, alles verdwijnt. Ik kan dus niet op internet en thunderbird tegelijk, ik bedoel dat thunderbird niet meer zichtbaar is onderin de balk. Ook als ik bv kladblok open en bv even naar mijn binnengekomen mail wil kijken, dat verdwijnt het kladblok, eerder bleef er een melding onderin staan zodat ik indien nodig gewoon weer verder kan werken in kladblok. Ook kon ik eerst een aantal tabbladen bovenin de balk naast elkaar open hebben staan, nu gaat dat niet meer en wordt het vervangen zodra ik ergens anders heen wil gaan. Gisteren moest ik een lange mail schrijven, ik wilde ondertussen mijn binnengekomen post bekijken en hup weg is mijn mailberichtje, nergens meer te vinden zodat ik weer helemaal opnieuw moest beginnen en er nu goed aan moet denken niets anders tussendoor te doen, anders is alles weer verdwenen. Ook als ik naar mijn bureaublad ga, kan ik niet meer terug naar thunderbird omdat ik niets aan kan klikken, ook kan ik dan thunderbird niet opnieuw openen omdat het nog openstaat, alleen kun je het niet zien, dus ik kan er niet naar terug. Dus moet ik de pc afsluiten en weer opnieuw opstarten. Ik word er helemaal simpel van, iemand heeft mij al een paar tips gegeven, maar toe nu toe is het nog niet gelukt om alles weer bij het oude te krijgen.
Ik hoop zo dat iemand snapt wat ik bedoel en mij kan helpen !
Bvd voor jullie hulp !