Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution twee vragen  (gelezen 660 keer)

Evolution twee vragen
« Gepost op: 2008/04/11, 21:58:14 »
Ik kreeg veel spam binnen, berichten aangemerkt als spam. Het wordt wel wat minder maar ik krijg nog steeds spam binnen. Is er geen methode om het al eerder uit te filteren? Ik gebruik spasmin als filter.
Tweede vraag als ik een mail kreeg met een link en ik klikte er op opende firefox.
Als ik het nu doe gebeurt er niks. Ik heb al bij instellingen gekeken, ik denk dat ik er misschien over heen kijk. Iemand een idee waar ik dit in kan stellen?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline HP

• Lid
Evolution twee vragen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/11, 22:08:13 »
Uhhhh, spamfilter bij je provider instellen? Een goeie provider heeft dat, of heb je een eigen mailserver? Als dat zo is zou je moeten weten hoe je zaken als spamassassin, spamcop, etc etc daarin kunt instellen, toch :-)
--
Taking on nearly religious proportions, the established monetary institution exists as one of the most unquestioned forms of faith there is. How money is created, the policies by which it is governed, and how it truly affects society, are unregistered interests of the great majority of the population. [Zeitgeist addendum]

Evolution twee vragen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/11, 22:17:07 »
Ik zal eens kijken of ik iets bij mijn provider, UPC, kan vinden.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Ed

• Lid
Evolution twee vragen
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/09, 18:47:25 »
Spamassasin uitschakelen en Bogofilter gebruiken, heeft bij mij goed geholpen. Ik heb alles wat met spamassasin te maken heeft verwijderd via synaptic.

Gr, Ed