Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wie kent een truc om oude add-ons in Firefox 3 te kunnen installeren?  (gelezen 1488 keer)

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Ik mis de add-on Media Player Connectivity nogal. Vooralsnog is die hooguit geschikt voor Firefox 3 alfa 1, en dus niet voor bèta 5.

Wie o wie kent een truc zodat ik Media Player Connectivity toch aan de praat kan krijgen in FF 3?

Ik weet overigens: het bergt risico's in zich, zoals instabiliteit van Firefox. Toch wil ik het graag eens proberen.

Offline 3rwin

• Lid
Wie kent een truc om oude add-ons in Firefox 3 te kunnen installeren?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/21, 00:23:51 »
http://lifehacker.com/355973/make-your-extensions-work-with-the-firefox-3-beta

Edit:
Deze how-to verhelpt het probleem niet meer door veranderingen aan de add-ons website.

Offline Hanssun

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/21, 18:09:56 »
ik heb de MediaPlayerConnectivity wel un Kubuntu 8.04 kunnen installeren hier het bewijs:

alleen in Ubuntu 8.04  krijg ik hem maar niet aan de praat.

Gr Hans,

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/05/21, 18:17:14 »
mij is gebleken dat de default instellingen binnen 8.04 vrijwel alles afspeelt:
- totem
- totem mozilla plugin
- je kunt de stream ook opslaan en afspelen

de rest (mplayer/vlc met de plugins) geeft bij mij problemen. eindeloos mee geklooid.....
ik heb het nu even niet over flash, dat draait vlekkeloos, maar over streaming media.

Offline Hanssun

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/05/21, 19:39:39 »
ik kan in FF 3 ook alles afspelen en hij pakt ook de streams in alle players , maar toch hoop ik snel dat ze  met een nieuwe versie van de MediaPlayerConnectivity  komt  , want het is een verdomd handig stukje software.

Gr Hans,

« Reactie #6 Gepost op: 2008/05/21, 20:09:00 »
Ik gebruik MediaWrap een embedded player, Youtube en uitzending gemist werken prima. Een site die niet werkt is myspace, misschien zijn dit wel Shockwave filmpjes.
Je krijgt een groot grijs rondje te zien met een pijl en daar kan je op klikken en wordt het filmpje afgespeeld.
Dus vergroot afspelen met een van de mediaplayers zoals met Media Player Connectivity gaat niet.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #8 Gepost op: 2008/05/22, 20:10:19 »
Citaat van: pjotr123
Ik mis de add-on Media Player Connectivity nogal. Vooralsnog is die hooguit geschikt voor Firefox 3 alfa 1, en dus niet voor bèta 5.

Wie o wie kent een truc zodat ik Media Player Connectivity toch aan de praat kan krijgen in FF 3?

Ik weet overigens: het bergt risico's in zich, zoals instabiliteit van Firefox. Toch wil ik het graag eens proberen.
Ik las deze vor de tor extensie:
you can use the current version with FF3: Download the XPI: wget https://addons.mozilla.org//en-US/firefox/downloads/file/18459/torbutton-1.0.4.01-fx+tb.xpi Extract and Edit install.rdf and set the "maxVersion" Value to 3.0.0 (2 occurrances). Now put the install.rdf back to the archive and drop it into FF3. brb.

misschien werkt deze truc ook voor andere add-ons

groet Sachjan