Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: geluid foetsie  (gelezen 840 keer)

euronyme

• Gast
geluid foetsie
« Gepost op: 2008/05/13, 00:20:44 »
Ik snap er geen fluit van. Eerst deed het geluid het zonder problemen, maar kon ik mn dvds niet spelen. Toen heb ik het een en ander gedownload om dvds te rippen en toen speelde de dvds plots wel, geen probleem.
de volgende ochtend liep de laptop een paar keer vast en moest hem dingen te herstarten.
En toen geen geluid meer.

de nieuwe Ubuntu geinstalleerd, dacht, mss is dat het, daar had ik verder geen probleem mee. Nou doet het geluid het op het internet maar spelen mn films nog steeds zonder geluid.

wat doe ik verkeerd?

alle makkelijke dingen geprobeerd (schakeltjes in geluid ed) als ik de microfoon aanzet krijg ik een ruis. In system-preferences-sound blijft hij testen, zonder resultaat

oja, Lenovo 3000N100 weet niet wat je nog meer moet weten.

gr

Euronyme

euronyme

• Gast
geluid foetsie
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/13, 00:24:01 »
oja, en rythmbox doet het ook niet meer, ondanks verwijderen en herinstalleren. :-S

euronyme

• Gast
geluid foetsie
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/13, 16:18:29 »
Nou ja, ff nachtje laten rusten en nou doet dat maffe ding het weer. Ik heb niets gedaan. Hebben computers ook last van maandelijkse problemen ofzo? Ff een dagje niets doen. :S

Offline joop905

• Lid
geluid foetsie
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/13, 17:59:41 »
er zal wel wat verkeerd gegaan zijn met opstarten
mooi dat het nu opgelost is

gr.J

Offline DivinGGoD

• Lid
geluid foetsie
« Reactie #4 Gepost op: 2008/05/14, 21:45:07 »
hmm sinds de update van 2 dagen geleden doet om de een of andere reden amarok en rhytmbox het alleen de eerste 5-10 minuten dat ik mn laptop aan heb staan :(

al mn geluid applicatie's doen het dan niet meer, bij audacity krijg ik de volgende melding als ik iets probeer af te spelen:
Fout bij het openen van het geluidsapparaat. Controleer de uitgangs-instellingen van het apparaat en de samplefrequentie van het projectwat wel opvallend is is dat bij google video,s en youtube e.d. het geluid het wel doet,
wat kan het probleem zijn en hoe kan ik dit oplossen?

euronyme

• Gast
geluid foetsie
« Reactie #5 Gepost op: 2008/05/14, 21:55:22 »
soms doet hij het wel bij mij en soms niet, vandaag deed rhytmbox het weer niet. En na opstarten weer wel, en nu weer niet.
zit er dan niet een bug ofzo? in deze nieuwe? want het is pas sinds die nieuwe uit is, wel voordat ikhem geinstalleerd had, maar toch, veel updates sindsdien he.