Vele rippers, inclusief soundjuicer, zijn gebaseerd op cdparanoia. Helaas is cdparanoia niet geschikt om foutloos audio te kopiëren van de meeste recente CD drives, omdat die de data in het geheugen cachen.
Nog nooit wat van gemerkt!
En volgens mij ook een onzinverhaal, als de "foute" audio ook op de cd staat leestie namelijk ook weer diezelfde fout in.
En als ik het vanuit de cache al niet merk dan merk ik dat vanaf de cd ook niet!
Zelfde resultaat.......!
Gebruik zelf Gnormalize (ook gebaseerd op cdparanoia), maar die werkt uitstekend!
Edit: van Ruby site......Rubyripper is a digital audio extraction algorithm that uses cdparanoia.........
Hier begint het en hier wil jij de techneut uithangen die alles zeker weet, hier laat je al merken dat niemand het beter kan weten dan MR Pretletter. Omdat het een onzinverhaal is??? Hoe kun jij dat vanuit jouw computer thuis zien. Ze liggen hier echt niet zomaar wat uit hun duim te zuigen, nee ze proberen ervaringen uit te wisselen en dan kan het voorkomen dat het bij jou net iets anders ligt dan bij mij of elk ander.
Bedoel het niet verkeerd maar het ligt echt aan jou.
Groetjes Mightya
Net te laat gelezen pjotr123. Maar alles komt goed.