Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Rhythmbox muziekspeler  (gelezen 1048 keer)

Offline toni42

• Lid
Rhythmbox muziekspeler
« Gepost op: 2008/04/26, 20:05:46 »
Ik heb een probleem met Rhythmbox muziekspeler ik krijg deze foutmelding Een text/html decoder plugin is vereist voor het afspelen van deze gegevens, echter deze is niet geïnstalleerd.Mijn vraag is wat ik juist moet instaleren.

Mgv  Toni

Offline Tom

• Lid
Rhythmbox muziekspeler
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/26, 20:10:00 »
En welke gegevens wilt U dan afspelen.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline toni42

• Lid
Rhythmbox muziekspeler
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/26, 20:16:52 »
Radio vb radio2 in de 7.10 ging dat goed ben nu bezig met 8.04 en nu gaat dat nie meer

Offline Tom

• Lid
Rhythmbox muziekspeler
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/26, 20:31:41 »
Mag ik U een bescheiden tip geven installeer de KMPlayer  daar staan bij Bladwijzers - Europa  -  Belgie - vlaanderen tientallen Belgische radiozenders al op .
En die spelen als een tierelier.
Ook radio 2 een echte aanrader.
Voor de rest kan IK U ook niet helpen.
Ik neem wel aan dat alles voor Multimedia geinstall is.
Groeten Tom.
http://computertip.googlepages.com/
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline toni42

• Lid
Rhythmbox muziekspeler
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/26, 20:55:02 »
Bedankt voor de snelle reactie met Kmplayer gaat dat.

Mgv  Toni

Offline Tom

• Lid
Rhythmbox muziekspeler
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/26, 21:48:09 »
Citaat van: toni42
Bedankt voor de snelle reactie met Kmplayer gaat dat.

Mgv  Toni
Als U nu gaat naar Systeem - Beheer - Taalondersteuning krijgt U voor KMplayer nog een Nederlands talenpaket erbij.
groetjes Tom.