Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: evolution leest geen geopende mail  (gelezen 785 keer)

cckarman

• Gast
evolution leest geen geopende mail
« Gepost op: 2008/04/21, 08:56:32 »
Ik gebruik Evolution om via OWA (Outlook Web Access) de email van mijn werk uit te lezen. Dat ging altijd uitstekend, maar om onduidelijke reden leest evolution nu alleen de nieuwe mails; dus niet de mails die ik eerder op mijn werk al eens heb gelezen.

Verder heb ik een poging gedaan de Global Address List (GAL) van mijn werkgever te tonen (via LDAP). Omdat dat te traag was heb ik die weer uitgeschakeld. Sindsdien blijft evolution echter vragen om een wachtwoord voor de GAL.

Wie kan mij helpen om:
1. voortaan weer de volledige inbox in evolution te tonen?
2. het wachtwoord-verzoek te laten verdwijnen

Hartelijk dank!
Chris

Offline markba

• Lid
    • http://markbaaijens.nl/
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/21, 09:19:32 »
Het benaderen van de MS Exchange-server kan ook via IMAP. Vaak gaat dat met veel minder problemen omdat IMAP een open protocol is, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld OWA.

cckarman

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/21, 09:45:30 »
Dat heb ik eerder inderdaad gedaan. Probleem daarbij is dat ik via IMAP mijn agenda dan niet kan benaderen, daarom ben ik naar OWA overgestapt. Overigens werkte de OWA manier tot een week geleden zonder enige problemen....

cckarman

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/23, 14:31:01 »
iemand enig idee?