Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Evolution] Summary and folder mismatch, even after sync  (gelezen 570 keer)

basgoossen

• Gast
[Evolution] Summary and folder mismatch, even after sync
« Gepost op: 2008/04/23, 08:59:26 »
Hallo,

Sinds gisteren geeft evolution bij mij steeds deze melding, daarnaast staat bijna alle mail ineens dubbel in de mappen. Ik ben al even op internet naar deze bug opzoek geweest en daar staan redelijk wat workarounds nu heb ik al 3 verschillende geprobeert, (summery verwijderen, imex bestanden verwijderen en bijde) maar na het opstarten van evolution treed gelijk dezelfde bug weer op.
Iemand enig idee wat ik hieraan nog meer kan doen?
Ik gebruik evolution al jaren en nog nooit problemen mee gehad, maar deze fout begint toch redelijk vervelend te worden.

« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/23, 10:34:59 »
Indien het een hartnekkige bug is, ?

is het dan niet een idee om Thunderbird eens te gaan proberen ??

Geen oplossing maar wel een definitieve workaround :D
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Offline drik

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/23, 10:52:29 »
had gister hetzelfde
heb op de server m'n inbox leeggemaakt (stonden ruim 400 mailtjes in)
nu is alles weer alsvanouds

basgoossen

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/23, 12:45:57 »
Vannochtend was het probleem zo spontaan als het was opgekomen ook wee ondergegaan. Geen idee waar het door kwam of hoe het is opgelost. Heeft iemand een verklaring van hoe dit probleem kan ontstaan?