Hoi Allen,
Met redelijk wat pijn en moeite heb ik laatst fuppes (
http://fuppes.ulrich-voelkel.de) aan de praat gekregen op mijn ubuntu 7.10 install.
Ik gebruik Fuppes om video/muziek via het netwerk naar mijn xbox 360 te streamen. Zoals gezegd werkt dit, maar ik mis toch een feature die er misschien wel is, maar ik niet kan vinden. Wat ik mis is de mappen structuur zoals die op mijn computer staat:
-video
--movies
---lijst met films
--series
---serie naam
----seizoen (nummer)
het probleem is dat alle mappen op mijn xbox onder elkaar komen te staan, en dus niet map in map. Hierdoor heb ik een x aantal mappen die "1" heten, wat slaat op het seizoen van de desbetreffende serie. Aangezien ik nogal lui aangelegd kan zijn heb ik weinig zin om al die mappen te voorzien met de serie titel ervoor (al ben ik bang dat er weinig anders opzit). Dus vandaar mijn vraag:
hoe kan ik ervoor zorgen dat / is het mogelijk dat fuppes mijn mappenstructuur meeneemt met het sturen naar mijn xbox?
Zoals gezegd, ik denk van niet. Ik heb hier niets over kunnen vinden op de site van fuppes. Dit is eigenlijk de enige reden dat ik nog windows op mijn computer heb staan. (zoals ik zei: ik ben lui

) Mocht iemand weten hoe en of ik dit voor elkaar krijg dan hoor ik dat graag!
Alvast bedankt,
Localjoost