Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ipod shuffle  (gelezen 692 keer)

Hendrikdegraaf

• Gast
Ipod shuffle
« Gepost op: 2008/04/10, 17:53:01 »
Ik heb m'n antieke iPod shuffle eens uit de kast gehaald en wil deze in Ubuntu aan de gang krijgen. Het werkt nog niet echt geweldig:
- Amarok herkent 'm niet.
- Als ik  in de USB-poort steek opent "muziekspeler"(wat is dit voor applicatie). hier wordt ie wel herkend, maar ik kan niks afspelen en er niks op zetten.
- Hetzelfde verhaal met GTKpod

k krijg alleen geen schrijfrechten tot het apparaat. Als ik de bestandsstructuur opnieuw probeer te creƫren krijg ik deze foutmelding:Error initialising iPod: Problem creating iPod directory or file: '/media/IPOD/iPod_Control/Device'.

Update: Inmiddels werken gtkPod en de muziekspelen niet meer als de iPod wordt aangelsoten.

Herkend iemand dit probleem?

Alvast bedankt,

Hendrik

Offline Rulus

• Lid
Ipod shuffle
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/10, 18:02:54 »
Ik heb ook een iPod shuffle (eerste generatie) en die werkt prima met libgpod en dus met alle programma's die hiervan gebruik maken, zoals gtkpod, amarok.. Raar dat het bij u niet werkt, misschien eens proberen de iPod te 'herstellen' via iTunes?