Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: CD cover voor de Release Party CD's  (gelezen 5583 keer)

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
CD cover voor de Release Party CD's
« Reactie #25 Gepost op: 2008/04/25, 11:12:56 »
Op dit moment ben ik de custom cd aan het testen die jullie op de release parties zullen kunnen ontvangen.
Dit zijn de aanpassingen in vergelijking met de originele Ubuntu cd:

     * verwijderen van enkele voor Nederlandstalige gebruikers onnodige vertalingen
     * volledige vertalingen en taalpakketten (spellingcontrole etc.) voor Nederlands (incl. OOo e.d.)
     * standaardtaal is Nederlands (toetsenbord is wel nog US QWERTY standaard)

Met dank aan Jan Claeys.

De installatie verloopt vlekkeloos en alles is gelijk in het Nederlands :) Vermits er geen taalpakketten moeten gedownload worden verloopt de installatie ook vlotter. Om 13 uur vertrek ik richting Aken om de master-cd naar de perserij te brengen. Volgende week mag ik dan de 2.000 cd's gaan ophalen.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
CD cover voor de Release Party CD's
« Reactie #26 Gepost op: 2008/04/25, 11:16:45 »
Citaat van: bartek
Op dit moment ben ik de custom cd aan het testen die jullie op de release parties zullen kunnen ontvangen.
Dit zijn de aanpassingen in vergelijking met de originele Ubuntu cd:

     * verwijderen van enkele voor Nederlandstalige gebruikers onnodige vertalingen
     * volledige vertalingen en taalpakketten (spellingcontrole etc.) voor Nederlands (incl. OOo e.d.)
     * standaardtaal is Nederlands (toetsenbord is wel nog US QWERTY standaard)

Met dank aan Jan Claeys.

De installatie verloopt vlekkeloos en alles is gelijk in het Nederlands :) Vermits er geen taalpakketten moeten gedownload worden verloopt de installatie ook vlotter. Om 13 uur vertrek ik richting Aken om de master-cd naar de perserij te brengen. Volgende week mag ik dan de 2.000 cd's gaan ophalen.
Goed werk, Bart.

Enneh.... dit is een mooi moment voor jullie Vlamingen, om over te stappen op QWERTY, hè...  :-)