Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Blijven Compiz instellingen & dito effecten behouden in Hardy ?  (gelezen 587 keer)

Hallo,
Ik durf het bijna niet te vragen....Maar toch doe ik het:
Allereerst: wie ben ik ? Ik ben een 49 jarige vent en pas sinds een week echt serieus bezig met Ubuntu 7.10. Ik geniet !!! Inmiddels ben ik op mijn triple-boot Aldi-bak uit 2003 me zwaar aan het verbazen wat ik ermee kan.Ooit ben ik begonnen met Dos 2.11, 512 Kb met een 5 1/4 floppy drive.(jaja, line commondo's) en Wordstar. Framework 2 en dBase 2 was al "woowwww". Prachtig grafisch werken met een Hercules kleurenkaartje  Ik dacht dat Vista al leuke eye-candy had maar dit is niet te filmen gewoon. Prachtige roterende cubus achter een meebewegende Hubble-foto met 4 werkbladen waarop zelfs een DVD-player gewoon prachtig blijft spelen zonder dat mijn pc over de CPU-nek gaat!...oke, ik heb een Nvida 6600 AGP kaartje en een 200Gb schijf extra erin gedaan met nu 1,5 Gb intern.
Mijn mening begint nu toch echt zwaar over te hellen naar een definitieve overstap naar Ubuntu. ik gebruik nu (in een week uitgevogeld, tot s' avonds laat , dat wel...) FTD, Amule, Limewire, nieuwsgroepen lezen, parren en rarren, DVD-filmpje branden en afspelen naast de standaard sites fietsen met Firefox. Geen idee dat dat allemaal ook strak onder Linux kon. ! Toch heb ik nog een wens: mooiere iconen maar dat moet te fixen zijn, ik lees me suf op deze site en de andere how-to's. De laatste wens: volledige synchronisatie met mijn PDA, de TyTN. Dat gaat me ook niet lukken heb ik al gelezen maar Hardy zou wel iets moeten kunnen. Ik w8 af, als dat werk, dan stap ik over. Ik moet alleen wel vragen op mijn werk of ik ook thuis kan inloggen met Ubuntu op de server. Dat gaat met Citrix en andere moeilijke dingen....
Afflijn wat is mijn vraag ?? En ja, ik heb alles geprobeerd te zoeken maar.......

Blijf ik mijn huidige Compiz-instellingen en effecten houden als ik upgrade naar Hardy ???
Ik heb gelezen dat Hardy geen Compiz heeft maar een eigen variant zal hebben......
Welke guru heeft het antwoord voor deze Ubuntu-noob uit Zwollywood ??

Goldfingers
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb

Offline eendje

• Lid
Blijven Compiz instellingen & dito effecten behouden in Hardy ?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/06, 17:22:53 »
Citaat van: Goldfingers
Ik heb gelezen dat Hardy geen Compiz heeft maar een eigen variant zal hebben......

Goldfingers
Cool nog iemand uit Zwollywood :) BTW ook een echte blauwvinger?

Ik heb alleen geen antwoord op je Compiz vraag. Misschien wel een zetje in de goede richting voor je PDA synchronisatie. Kijk in Hardy straks eens naar Synce of zoek er eens nar op het internet.

We heb ook een draadje om je voor te stellen, dus misschien kun je daar je eerste stukje van je post nog opnieuw posten...  http://forum.ubuntu-nl.org/topic/1436/40
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!

Blijven Compiz instellingen & dito effecten behouden in Hardy ?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/06, 17:52:38 »
Citaat van: eendje
Citaat van: Goldfingers

Goldfingers
Cool nog iemand uit Zwollywood :) BTW ook een echte blauwvinger?

Ik heb alleen geen antwoord op je Compiz vraag. Misschien wel een zetje in de goede richting voor je PDA synchronisatie. Kijk in Hardy straks eens naar Synce of zoek er eens nar op het internet.

We heb ook een draadje om je voor te stellen, dus misschien kun je daar je eerste stukje van je post nog opnieuw posten...  http://forum.ubuntu-nl.org/topic/1436/40
Ik heb al gelezen over de PDA-narigheid en geconcludeerd dat Hardy verbetering beloofd. Het is nog wel een weinig ontwikkeld gebied binnen de community maar dat komt zeker wel goed verwacht ik. Ooit. :cool:
En nee, ik ben een import, Martini-tukker, sinds 1986. (Tukker van origine en toen gestudeerd in Groningen).
Ik heb mezelf maar eerst even fatsoenlijk voorgesteld zoals je tipte, wel zo netjes he...
Bedankt !
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb