Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Pidgin - geen smileys in Contactenlijst  (gelezen 793 keer)

Offline plek

• Lid
Pidgin - geen smileys in Contactenlijst
« Gepost op: 2008/03/30, 11:53:20 »
L.S., dat ik binnen afzienbare tijd XP vaarwel wil zeggen en alleen met Ubuntu 7.10 verder wil (nu nog in dualboot), zal de kids een zorg zijn, als ze maar kunnen blijven msn-en. Met Pidgin gaat dat goed, maar de dochter zei dat als ze zich heeft aangemeld en de contactenlijst verschijnt, achter de namen daarin de smileys zijn vervangen door tekens. Wanneer ze aan het chatten is, zijn de smileys wel zichtbaar. Is daar wat aan te doen en zo ja wat? Alvast bedankt voor de hulp.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/30, 12:14:17 »
Heeft ze bij voorkeuren ook aangevinkt Smileys default.
Grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline plek

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/30, 12:58:05 »
Ja Tom, dat heeft ze.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/30, 13:22:37 »
Citaat van: plek
Ja Tom, dat heeft ze.
Zal eens gaan kijken bij mij.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/30, 13:31:12 »
Ik heb het geprobeert en alles werkt.
Dus Smileys default aangetikt.
dan als ik een bericht stuur klik ik op Smileys dan komt een klein tapje met uit te zoeken  smileys vink één aan naar mijn keuze Enter en het werkt.
Ik persoonlijk gebruik  voor te chatten met de kleinkinderen altijd aMSN werkt iets duidelijker en Smileys keuze genoeg.
Pidgin gebruik ik voor Google talk.
Grtz Tom.