Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dell Axim x51v Pocket PC  (gelezen 745 keer)

Offline force317

• Lid
Dell Axim x51v Pocket PC
« Gepost op: 2008/04/18, 18:00:40 »
Ik gebruik een Dell Axim x51v pda. Bijgeleverd kreeg je Microsoft Activesync en Microsoft Outlook. Mijn vraag is : bestaat er een synchronisatiesoftware onder Kubuntu die net hetzelfde doet als Activesync, maar dan synchroniseerd naar bvb Mozilla Thunderbird + Sunbird of een andere  applikatie voor Mail + Agenda en kontaktpersonenbeheer die draait onder Kubuntu ? Kun je die software dan ook gebruiken voor de installatie van applikaties op de pda ( die natuurlijk draait op Windows Mobile ... )

Aansluitende vraag : is er een Open Office variant die installeerbaar is op een Windows Mobile pda ? Met een formaat dat uitwisselbaar is met Open Office op Linux en Microsoft pc's ?
Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.