Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Inbox Evolution  (gelezen 846 keer)

Offline WGM50

• Lid
Inbox Evolution
« Gepost op: 2008/03/25, 14:59:52 »
Je kunt regels instellen voor de binnenkomende mail. Die kun je direct naar een gewenste map laten gaan. Nu wil ik dat alle mail waarvoor geen regel is ingesteld naar de Inbox gaat. Nu gaat alles naar een van de submappen. Bij de voorkeuren vind ik niets hierover.
Iemand een idee hoe je dat kunt instellen?
Ubuntu 11.10 * Toshiba * Evolution *  Libre Office * Firefox

Offline Dave

• Lid
Inbox Evolution
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/25, 15:48:00 »
standaard gaat alles naar de inbox hier.

Offline WGM50

• Lid
Inbox Evolution
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/25, 15:57:23 »
Ja, dat zou ik ook verwachten, maar hier gaat alles naar een submap. Dan zou je toch denken dat dat ergens moet zijn ingesteld?

Inbox Evolution
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/25, 16:11:26 »
Bij Bewerken, kiezen voor Berichtenfilters.  Als je er op één klikt kan je hem bewerken of verwijderen.  Let op: ook de volgorde speelt een rol.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline WGM50

• Lid
Inbox Evolution
« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/25, 16:25:59 »
Die kende ik ook nog niet. Ik vroeg me al af hoe je de ingestelde regels weer zou kunnen verwijderen. Daar dus. Bedankt.
Maar mijn vraag blijft nog staan. De mail die niet onder een van de regels valt komt toch niet in de inbox, maar in een van de andere mappen (wel steeds dezelfde. Dat kan ik Bij Bewerken, Berichtenfilters niet aanpassen.

Offline eendje

• Lid
Inbox Evolution
« Reactie #5 Gepost op: 2008/03/25, 17:54:20 »
Citaat van: WGM50
Die kende ik ook nog niet. Ik vroeg me al af hoe je de ingestelde regels weer zou kunnen verwijderen. Daar dus. Bedankt.
Maar mijn vraag blijft nog staan. De mail die niet onder een van de regels valt komt toch niet in de inbox, maar in een van de andere mappen (wel steeds dezelfde. Dat kan ik Bij Bewerken, Berichtenfilters niet aanpassen.
Dat heb ik ook wel eens gehad en dat staat er een fout in één van de regels waardoor alle mail ineens aan die regel voldoet en dus in de die map komt. Dus bestudeer de regel(s) die je gemaakt hebt om de mail naar de map te sturen waar alle mail heet gaat eens goed en schakel deze bijvoorbeeld eens tijdelijk uit om de te zien of dat het probleem is.
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!

Offline WGM50

• Lid
Inbox Evolution
« Reactie #6 Gepost op: 2008/03/25, 20:21:05 »
Je hebt helemaal gelijk. In de betreffende regel stond als tweede optie een leeg veld. Daardoor werd alle ´overige´ post naar die map gestuurd. Lege optie weg en het probleem opgelost.
Bedankt voor het meedenken. groet, Pim