Ik heb in mijn huiskamer een Aopen miniPC bij de tv gezet. Mooi kastje, Ubuntu voelt zich er op thuis. Ik wil het gaan gebruiken als mediacenter. Echter, om volledige functionaliteit te verkrijgen wil ik ook een virtuele XP kunnen draaien. Ik heb reeds eerder met succes op andere machines VirtualBox met XP geinstalleerd.
Echter bij de xp op mijn minipc start xp gewoon op, maar ik krijg mijn muis niet werkend in XP. Ik blijf maar de boodschap krijgen of ik accoord ga met de switch mode etc. Maar de muis wordt niet actief in XP. Op die manier kan ik er niets mee, en ik kan ook geen guest additions activeren.
Ik heb al een keertje opnieuw geinstalleerd en ook geprobeerd om via een omweg (namelijk via een vnc verbinding) het rucje voor elkaar te krijgen. (Ik dacht namelijk dat er een mogelijkheid was dat de oorzaak er in gelegen was dat de muis en toetsenbord via een usb verbinding met de aopen verbonden was) Echter geen resultaat. Heeft iemand een idee voor een oplossing? Ik zie voor zover geen oplossing in de manual van Innotek. (Maar ik kijk er misschien overheen)