Mijn excuses voor mijn eerdere topic, die blijkbaar te voorbarig was. ( Installatie beginners/driver problemen? ) Ik heb dus ook een Nvidea Geforce 7300 GS. En ik heb mijn computer nu opnieuw geinstalleerd, er staat nu ubuntu op, gister heb ik dat ook geprobeert maar na dat ik de beperkt ondersteunde drivers van nieuwe Nvidea kaarten had geactiveerd, herstartte ik mijn computer en kreeg ik een zwart beeld, meer gebeurde er niet. Geen "no input signal" Maar gewoon een zwart beeld. Ik heb een lcd/tft scherm, 29" van het merk Prestigio. Ik heb eerder ubuntu ge"installeerd voordat ik deze videokaart had en toen werkte het prima, maar ik heb een Intel onboard video kaart, en wil nu graag de geforce gebruiken, de topic die ik geplaatst hebt was vanaf de live cd, nu heb ik ubuntu inmiddels opnieuw geinstalleerd en bij beheer/graphics/ op drivers geklikt, Ik heb daar Geforce 7 series gekozen en mijn computer opnieuw opgestart, nu werkt alles prima behalve dat er nog steeds geen 3d ondersteuning is, net zoals dat er geen ondersteuning is voor visuele effecten. De beperkte ondersteuning voor Nvidea is niet geactiveerd dus, daar vraagt hij naar maar als ik dat doe ben ik bang dat ik weer een zwart beeld krijg zoals de vorige keer dat ik dat deed. Het zwarte beeld komt na de splash screen, waar het inlog scherm van Ubuntu hoort te zijn. Kan iemand mij helpen? Mvg. Arjan.