Dank u, ik heb het regeltje "Bladwijzers Organiseren" al wel een heel lange tijd geleden gevonden...
Werkt trouwens vrij goed, als je het scrollen wat in de gaten houdt en niet te snel wil zijn.
Daarover gaat de vraag dus niet: technisch weet ik best hoe het moet. Nogmaals dank

Wat ik wil zeggen (en vragen) is dit: ik heb net een goed uur of twee aan het spelen geweest met al mijn bladwijzers, want het was heel lang geleden, ik heb er vrij veel en het was één grote puinhoop. Nu heb ik daar wat meer structuur in gebracht (er was er één, maar die dateerde van in mijn beginperiode met Linux, en ondertussen ben ik -kuch- wijzer geworden). Althans, dat denk ik. Ik voeg hierbij een schermafdrukje van mijn hoofdmenu met daarin alle mapjes die ik aangemaakt heb en het belangrijkste mapje geopend.

Misschien blijft het duidelijk als ik er over een week nog eens iets uit nodig heb, misschien vind ik niks meer terug...

Hoe doen jullie dat ?
Hoe brengen jullie structuur aan in jullie bladwijzers ?
Welke categorieën hebben jullie ?
Hebben jullie enige tips voor mij ?
Bemerken jullie ook dat je soms in de verleiding komt een link een tweede keer te plaatsen in een andere map ? Doen jullie dat dan ook ?
PS: moderatoren, als jullie vinden dat dit beter offtopic staat, verplaats het dan maar...
Prosper