Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: multimedia  (gelezen 1524 keer)

wiem

• Gast
multimedia
« Gepost op: 2008/02/10, 12:38:15 »
Met welke spelers spelen jullie realplayer bestanden, of quicktime, of windows media player bestanden af? Ik heb hier vlc xmms, totem ( enfin ik heb die online instructies gevolgd van de wiki), maar toen ik de trailer van de film constantine wou zien, kon ik niets openen.

Zijn er nog bepaalde codecs die ik nodig heb?

multimedia
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/10, 13:58:15 »
Ik doe alles via VLC dat heeft mijn voorkeur, maar iedereen moet weten wat hij/zij gebruikt, het enigste is als je deze documentatie volgt http://www.ubuntu-nl.org/documentatie/multimedia/multimedia_installeren/ mis je de w32codecs ik weet niet of het veel uitmaakt, maar installeren kan geen kwaad.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

multimedia
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/10, 14:01:02 »
Ja installeer eerst de w32codecs, en realplayer bestanden gaan denk ik het best in Totem en de rest in VLC (veruit mijn favoriet) installeer misschien ook Gxine of mplayer

Da_peer

• Gast
multimedia
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/10, 14:01:04 »
Ik gebruik VLC, omdat zo goed als alles kan. Maar de trailer, in welk formaat is ie en is het een bestand of zit die in een website ingebakken? Want als hij in een site zit kan het ook een flash probleem zijn. (in dat geval zal bijvoorbeeld ook de webradio van 538 het niet kunnen doen)

multimedia
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/10, 14:24:55 »
Heb je in Firefox(neem even aan dat je deze gebruikt) ook de add onn Media Player Connectivity geinstalleerd? en Flash? Beetje overbodige vragen misschien.
En wat is het formaat van de trailer? En ik ga er even vanuit dat je de trailer online wilt bekijken.

Met vriendelijke groet,

Gijs

multimedia
« Reactie #5 Gepost op: 2008/02/10, 14:26:25 »
installeer ook zeker de firefox plugins voor vlc en mplayer

wiem

• Gast
multimedia
« Reactie #6 Gepost op: 2008/02/10, 15:12:25 »
je ik heb nu die w32codecs geinstalleerd, maar het doet nog steeds niets.... en ik heb al die andere programma's die je me hebt aangeduid ook de connectivity in firefox, en ik doe ook alles open met vlc, maar ik kan het blijkbaar nog niet afspelen, raar....

multimedia
« Reactie #7 Gepost op: 2008/02/10, 17:48:19 »
Heb je een link naar betreffende site?
Kan ik het ook proberen.

Met vriendelijke groet,

Gijs

wiem

• Gast
multimedia
« Reactie #8 Gepost op: 2008/02/10, 19:08:37 »
http://constantinemovie.warnerbros.com/

hier is dus de link. Ik ga daar binnen in de flash omgeving , ( allemaal geen probleem) en dan wil ik de trailer openen, en dan gaat het dus niet :-)

merci om ook is te kijken.

multimedia
« Reactie #9 Gepost op: 2008/02/11, 21:38:34 »
Met de VLC player lukte mij het ook niet. Met SMPlayer lukte het naar een paar keer klikken wel, niet het beste beeld maar het was te zien.
Eerder op de dag bekeken op WindowsXP en daar liep het vloeiend. :(

Met vriendelijke groet,

Gijs

Offline ivo

• Lid
multimedia
« Reactie #10 Gepost op: 2008/02/11, 21:52:17 »
Citaat van: wiem
Met welke spelers spelen jullie realplayer bestanden, of quicktime, of windows media player bestanden af? Ik heb hier vlc xmms, totem ( enfin ik heb die online instructies gevolgd van de wiki), maar toen ik de trailer van de film constantine wou zien, kon ik niets openen.

Zijn er nog bepaalde codecs die ik nodig heb?
Zie  mijn draadje

http://forum.ubuntu-nl.org/topic/21993Nu dus sinds een half uur de nieuwste versie mplayer en smplayer frontend.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.