Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: thunderbird 2.0.0.9  (gelezen 667 keer)

abartels

• Gast
thunderbird 2.0.0.9
« Gepost op: 2007/12/17, 09:38:48 »
Ik zou heel graag de nieuwste versie (2.0.0.9) van thunderbird willen installeren. Ik gebruik deze nl ook op windows en daar zit een iets andere look in die mij goed bevalt.

Heeft iemand al ervaring met de nieuwste versie binnen Ubuntu? En hoe kan ik deze dan het beste installeren?

Ik weet dat ie ooit wel een keer via de update aangeboden zal worden, echter heb ik eigenlijk geen zin om daarop te wachten.. Ik heb nl zo een idee dat dit op zich laat wachten omdat er geen prioriteit aan zit om een op zich goed werkende versie te updaten.

Bandicoot

• Gast
thunderbird 2.0.0.9
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/17, 10:13:02 »
Helaas zul je niet snel updates zien in de repo's als er geen exhte security fixes zijn. Er bestaat echter wel een script, gemaakt door een lid van het engelse ubuntu forum die je in staat stelt de neiuwste versies van Firefox, seamonky en thunderbird te downloaden en te installeren, die is hier te vinden:

http://ubuntuzilla.wiki.sourceforge.net/

abartels

• Gast
thunderbird 2.0.0.9
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/17, 16:08:06 »
geweldig...bijna een nattedroom..

Dit werkt echt heel goed!!!