Hi jongens, hartverwarmend! Beginnend met Shinger: Dank je wel. Heel mooi, echt waar, maar zo eenvoudig hebben ze het niet gemaakt. Als ik de boot gewoon laat lopen en in Userful Multiplier terecht kom, voordat ik ook iets anders ben tegen gekomen, dan heb ik feitelijk alleen nog maar een toetsenbord dat <F1> en <Ctrl-Alt-Break> kent, als het goed is, want wil het programma werken zoals de slemielen het hebben bedacht, kan ik pas verder als ik de juiste toetsen heb aangeslagen, namelijk <F1> om te initialiseren of <Ctrl-Alt-Break> om de initialisatie af te breken. Tot dan is toetsenbord en muis van Userful en kan ik verder niets. Het enige wat ik kan doen is, bij het opstarten van Linux <Esc> te kiezen, want dan kan ik de bootlijst "menu.lst" handmatig aanpassen met een handjevol standaard-commando's waarvan ik het merendeel niet begrijp. Zover Shinger.
En nu tot track: Ook hier mijn hartelijke dank! Tja, de Life-CD... Ik heb ooit een installatie-cd aangemaakt waar ik een soort versmalde versie van Linux kan draaien, waarmee ik alle bestanden op de Windows-afdeling kan zien, namelijk via "media/disks/" maar de bestaande Linux-installatie zie je niet verder dan Windows hem ook ziet. Is ook een beetje logisch, want iemand zou dan met zijn Live-CD op mijn computer kunnen kijken en dingen veranderen of wissen. Het is zelfs nog erger: Omdat ik niet bij de bestaande installatie kan komen, kan ik ook niet opnieuw installeren omdat Linux een bestaande installatie ziet die ik dan eerst moet wissen. Mogelijk ben ik dan alle bestanden ook kwijt. Nee, ik ben heel blij met het product van Userful en zijn nog niet van mij af. Wordt vervolgd...