Citaat van: BandicootMet jouw stappenplan was niks mis nunslaughter,die klopt exaxt !! Hmm zoals nunslaughter zegt moet je natuurlijk wel echt een dosvenster openen !1 Dus toets bij uitvoeren command of cmdJe krijgt dan een dosbox , in de dosbox die je ziet typ je je net use commando. Alleen op de knop drukken van de addtions gaat niet helpen, je moet in VB wel ff aangeven dat je hem als iso wil mounten, je ziet de addtions dan als "cd"in XP je kunt hem dan gewoon installeren ... Heb je btw wel eens de handleiding van de site gelezen die is zeer uitgebreid ( 160) pagina's en geeft praktisch overal antwoord op.ok bedankt, dat scheelt alweer wat uittesten ja die guest additions, ik hoor vaker problemen ermee...ik moest dus gewoon op devices - install ga klikken en de installatie begon vanzelf...als ge geen installatie voorgeschoted krijgt, dan moet ge eens kijken in uw verkenner, naar de cd gaan en op setup of install oid klikken...en inderdaad, de handleiding is zeer uitgebreid en heel handig!
Met jouw stappenplan was niks mis nunslaughter,die klopt exaxt !! Hmm zoals nunslaughter zegt moet je natuurlijk wel echt een dosvenster openen !1 Dus toets bij uitvoeren command of cmdJe krijgt dan een dosbox , in de dosbox die je ziet typ je je net use commando. Alleen op de knop drukken van de addtions gaat niet helpen, je moet in VB wel ff aangeven dat je hem als iso wil mounten, je ziet de addtions dan als "cd"in XP je kunt hem dan gewoon installeren ... Heb je btw wel eens de handleiding van de site gelezen die is zeer uitgebreid ( 160) pagina's en geeft praktisch overal antwoord op.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee of het met virtualbox 1.5.2 nog zo een rommeltje is, ik heb men virtuele xp nog maar een handvol keren opgestart sinds gutsy en in die keren geen usb schijf nodig gehad...
heb je alsa gekozen bij geluid , bij mij werkt dat zonder haperingen of wat dan ook.
Pff dat zou ik zo 123 niet weten, alhoewel het me vrij lastig lijkt om 2 verschillende dingen tegelijk naar dezelfde boxen te sturen.. Maar er is wel een heel makkelijk antwoord natuurlijk: zet vlc uit en luister of je nog steeds geluidsproblemen hebt