Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: probleempje in OpenOffice Writer - Steeds meer lijnen.  (gelezen 1472 keer)

KwastjeModus

• Gast
probleempje in OpenOffice Writer - Steeds meer lijnen.
« Gepost op: 2007/11/19, 14:52:01 »
Ik heb een raar probleempje in Writer.

Ik ben bezig met de samenstelling van tekstjes met daaronder steeds een paar lege regels ivm dat iemand aantekeningen kan maken.

Ik heb wat gesleept met tekst en nu staat er een lijn onder de cursor die niet meer weg te krijgen is. Als ik een nieuwe bladzijde aan maak, hup, dan staat er een lijn onder de laatste tekst die ik gemaakt het én op de nieuw aangemaakte pagina. Ik kan geen regel meer typen zonder dat er een lijn onder staat.

Als ik een paar keer op enter druk, hup dan blijft er steeds een lijn staan. Hoe kan ik dat verwijderen. Ik heb al van alles en nog wat geprobeerd, maar ik kom er niet uit.

Hieronder het resultaat van enkele keer enter indrukken.

http://img211.imageshack.us/my.php?image=schermafdrukcg1.png

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/19, 15:33:52 »
Selecteer de regels met een lijn en kies daarna: Format - Default (het nederlandstalge equivalent).

Verklaring (onder het motto: "If you give a man a fish, you feed him for one day. If you teach him how to fish, you feed him for a life time"). Lijnen zijn een paragraafeigenschap. Op één of andere wijze heb je een lijn aangebracht in een paragraaf. Met "Format - default" breng je de opmaak van de paragraaf terug naar de standaardinstellingen, t.t.z., deze gespecifieerd in de paragraafstijl.

Als je in tools - Autocorrect - options "apply border" hebt aanstaan, dan wordt automatisch een horizontale lijn aangebracht wanneer je  --- typt in een lege paragraaf. Zo ben je wellicht aan die lijn gekomen.

KwastjeModus

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/19, 16:52:35 »
Citaat van: vanadium
Selecteer de regels met een lijn en kies daarna: Format - Default (het nederlandstalge equivalent).

Verklaring (onder het motto: "If you give a man a fish, you feed him for one day. If you teach him how to fish, you feed him for a life time"). Lijnen zijn een paragraafeigenschap. Op één of andere wijze heb je een lijn aangebracht in een paragraaf. Met "Format - default" breng je de opmaak van de paragraaf terug naar de standaardinstellingen, t.t.z., deze gespecifieerd in de paragraafstijl.

Als je in tools - Autocorrect - options "apply border" hebt aanstaan, dan wordt automatisch een horizontale lijn aangebracht wanneer je  --- typt in een lege paragraaf. Zo ben je wellicht aan die lijn gekomen.
He, dank je vanadium. Ik ben geholpen. Ik had al zitten pielen, maar het nog niet gezien. Dank je.