Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dollar naar Euro  (gelezen 980 keer)

Dollar naar Euro
« Gepost op: 2008/02/25, 12:57:19 »
Waarschijnlijk iets heel dom, maar ik heb als standaardtaal Engels. Maar bij sommige programma's is de standaard invoer DOLLAR. Hoe kan ik dit veranderen naar EURO?

Thierry

Offline nor

• Lid
Dollar naar Euro
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/25, 18:52:21 »
Bedoel je als je euro-tekens wil typen, maar je krijg een dollar-tekens. Zo ja, dan lees even hieronder uit mijn aantekening.

Euro-tekens:
Ga naar Systeem => Preferences => Keyboards => Layout Options => klik op "Adding the EuroSign to certain keys" => Vink "Add the EuroSign to the 5 keys" in. Je kan nu euro-tekens typen door RECHTER-ALT + 5 te gebruiken.

Dollar naar Euro
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/26, 07:30:01 »
Citaat van: nor
Bedoel je als je euro-tekens wil typen, maar je krijg een dollar-tekens. Zo ja, dan lees even hieronder uit mijn aantekening.

Euro-tekens:
Ga naar Systeem => Preferences => Keyboards => Layout Options => klik op "Adding the EuroSign to certain keys" => Vink "Add the EuroSign to the 5 keys" in. Je kan nu euro-tekens typen door RECHTER-ALT + 5 te gebruiken.
Hallo,

Ik gebruik het programma LIBREPOS en hierin kan ik stock en prijzen etc invoegen. Maar omdat het ubuntu systeem op Engels (Amerikaans) staat, zijn al mijn prijzen in DOLLAR ipv EURO

Thierry

Sancho

• Gast
Dollar naar Euro
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/26, 10:13:47 »
Ik denk dat het meer aan de instelling van LIBREPOS ligt dan aan de taak van Ubuntu.

Kaiowas

• Gast
Dollar naar Euro
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/26, 12:27:59 »
Ik zit momenteel op Kubuntu.. dus weet niet hoe het precies is als je Ubuntu draait, maar bij Kubuntu kan je bij de System Settings en dan Regional & Language -> Money een aantal dingen instellen. Ik denk dat het wel helpt als je daar een € ipv $ teken zet.

edit: typefout