Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vastlopen Thinderbird  (gelezen 884 keer)

arrie

• Gast
Vastlopen Thinderbird
« Gepost op: 2007/11/12, 12:07:07 »
Ik heb vorige week Ubuntu geinstalleerd. Nu is het zo dat ik Thunderbird 2.0.0.6 gebruik. Wanneer ik Thunderbird open gaat deze zelf de mail binnehalen. Zodra dat klaar is, sluit Thunderbird vanzelf! Heeft iemand een idee wat dat kan zijn? Wat ook gebeurt is dat als Tb opestaat en ik de mail binnenhaal dat er een venster rechtsonder verschijnt (hierin staat als het goed is de titel van de nieuwe mail) deze blijft leeg en Tb loopt vast. Wie heeft een idee?

Misschien is hier wat over geschreven, ik kan het niet vinden... Hulp welkom.

Vastlopen Thinderbird
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/12, 12:21:15 »
start thunderbird eens op in je terminal met de opdracht thunderbird, misschien lees je dan wat er zoal gebeurt en fout gaat en kan je het aan ons laten zien.

arrie

• Gast
Vastlopen Thinderbird
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/12, 12:57:01 »
Wanneer ik Tb opstart en ik stuur een mail naar mijzelf (ander account, haal ik ook binnen via Tb) dan krijg ik de terminal te zien: Segmentation fault (core dumped).

Wanneer Tb de mail binnenhaalt, sluit deze automatisch af.

Offline bartek

• Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Vastlopen Thinderbird
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/12, 13:07:09 »
Lijkt op een probleem met SCIM:
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-423521.html
vind je hier je oplossing in?
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

arrie

• Gast
Vastlopen Thinderbird
« Reactie #4 Gepost op: 2007/11/13, 13:06:10 »
Hallo,
Bedankt voor het antwoord. Ik her er niet veel aan gehad. Wel heb ik een nl. site gevonden die info over de melding had. Het lag aan de extensies (stuk of 4) die ik onder XP ingesteld had. Thunderbird werkt als een trein:). Probleem is opgelost.