Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opstarten Firefox veroorzaakt verplaatsing "toepassingen" panel  (gelezen 703 keer)

Offline Thom

• Lid
Ik heb de toepassingen panel standaard onder op mijn scherm gezet. Al een aantal maal heb ik geconstateerd dat bij het opstarten van Firefox het panel ineens weer boven in het scherm wordt gezet. Kan daarna het panel handmatig weer onderin plaatsen, maar dit lijkt mij een soort "bug".
Overigens heb ik ook reeds een aantal maal vastgesteld dat Firefox bij het opvragen van een nieuwe site ineens van het scherm is verdwenen. Als ik Firefox opnieuw opstart dan geeft Firefox de melding of de oude situatie moet worden hersteld.
(ter info nog even:Ubuntu test systeem AMD Athlon 1Ghz, 249,9??Mhz geheugen en Ati Rage Pro 128 videokaart)
HP Compaq AMD66 Althlon 2, 2 Gb geheugen, Dual boot Ubuntu 12.04 + Windows 7
Onbekende P4, 1,0 Gb geheugen, Dual boot Ubuntu 11.04 + Window XP3
HP PC Pentium 4, 512Mb geheugen, Dual boot Ubuntu 11,04 + Windows XP3

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Opstarten Firefox veroorzaakt verplaatsing "toepassingen" panel
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/09, 10:46:39 »
Klapt Firefox eruit bij het afspelen van flash inhoud? Dit kan namelijk gebeuren door de Adobe Flash Player 9 voor Linux, want dat ding is nogal brak (de vorige versie was nog erger).

Offline Thom

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/09, 11:48:32 »
Ik weet niet of alleen gebeurd bij het afspelen van Flash inhoud, maar zal daarop eens letten.

Offline Thom

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/09, 12:30:36 »
Bij het openen van een aantal webcam in Sauerland om het weer daar te volgen, had ik een volledige hardware crash. Alleen wat strepen op het scherm en toetsenbord of muis deed niets meer. Na een harde reboot (stroom eraf en op) startte Ubuntu weer op en toen ik Firefox weer opstartte kreeg ik opnieuw de herstelmelding van Firefox.