Jongens, zo te zien is Ubuntu helemaal gebouwd op het idee dat iedereen een internet verbinding heeft. Maar ik heb dat niet op mijn Ubuntu PC en ik word tot waanzin gedreven door alle .deb files die er elke keer nodig zijn om 1 programma te installeren. Ik heb nog geen één goed werkend programma kunnen installeren omdat ik zo gigantisch veel heen en weer heb moeten lopen rennen met mn usb stickje om al die programmas die er steeds weer nodig zijn te downloaden, op me stick te zetten en vervolgens op de Ubuntu PC te installeren, alleen maar om te ontdekken dat ik er nóg een nodig heb!! Ik word hier echt zooooo gek............ verschrikkelijk!!!!
Is hier een workaroundje voor? alsjeblieft?

Een .deb file met alle dependencies ingebouwd ofzo?? zonder internet is dit zooo irritant en sommige programma's kun je niet eens als .deb file downloaden, die MOETEN via internet, zoals Jahshaka!!! dit is echt superirritant (ik probeer het netjes te houden maar het komt er op neer dat ik op dit moment het hele WWW wil volschelden.....)
pleaaaaaaaaaaase iemand help

ik was zo blij met ubuntu maar nu gaat t steeds harder achteruit en ik wil niet weer windows gaan gebruiken...... :/