Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: firefox segmentatie fout  (gelezen 7893 keer)

janvh

• Gast
firefox segmentatie fout
« Gepost op: 2005/10/30, 22:09:43 »
Heyz,

firefox geeft, na een poging tot opstarten in een shell, niets meer terug dan "segmentatie fout".

Iemand een idee waaraan dit kan liggen?

greetz,

janvh

firefox segmentatie fout
« Reactie #1 Gepost op: 2005/11/01, 16:47:03 »
Elke keer? Zo ja: verwijder de map .mozilla uit je homedir (pas op: dan ben je ook al je bookmarks kwijt, verplaatsen naar ergens anders kan ook) en probeer opnieuw.

maarten84

• Gast
firefox segmentatie fout
« Reactie #2 Gepost op: 2005/11/07, 14:08:13 »
ik krijg ook een segmentatiefout bij het leggen van een link naar de plugin's (voor het invoeren van java in firefox) ...

Iemand enig idee wat de oorzaak/oplossing is?
Thanks a lot!

firefox segmentatie fout
« Reactie #3 Gepost op: 2005/11/07, 14:53:16 »
Java moet je niet handmatig installeren, ook niet door firefox laten doen. Volg de instructies op http://wiki.ubuntu.com/Java voor de goede manier.

maarten84

• Gast
firefox segmentatie fout
« Reactie #4 Gepost op: 2005/11/07, 22:07:45 »
Citaat van: Dennis
Java moet je niet handmatig installeren, ook niet door firefox laten doen. Volg de instructies op http://wiki.ubuntu.com/Java voor de goede manier.
Thanks a lot! :)

Edit: op dit ogenblik ben ik er nog niet uitgeraakt, maar ik doe mijn best morgen wel eens.... Time to go to bed you know ;)

firefox segmentatie fout
« Reactie #5 Gepost op: 2005/11/07, 23:29:23 »
Stuur me anders even een mailtje voor de allermakkelijkste manier ;) (dennis@ubuntu.com)