Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: media player connectivity totem + divx  (gelezen 1219 keer)

dragon9114

• Gast
media player connectivity totem + divx
« Gepost op: 2007/10/13, 13:24:48 »
hallo,

ik heb media player connectivity geinstlleert om films te kunnen streamen van stage6 waarvoor ik divx nodig heb.
krijg steeds een error van totem zodra ik iets wil streamen van stage6.
http://img263.imageshack.us/my.php?image=erroror5.png
in het begin werkte alles goed maar nu in eens staat divx niet meer in de lijst met codecs bij mediaplayerconnectivity en ik (als je op media spelers klikt)
hoe kan ik divx weer in dat lijstje krijgen of van speler veranderen of kan iemand mij vertellen waar ik het config bestand van mediaplayerconnectivity kan vinden ?

Mvg,
Dragon

dragon9114

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/13, 22:15:36 »
niemand anders die dit probleem gehad heeft ? :S

Offline Tom4

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/13, 22:43:59 »
probeer is een andere mediaplayer ?

dragon9114

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/13, 23:41:32 »
dat is het probleem.
ik kan dat bij mediaplayerconnectivity niet neer instellen dat ik vlc of iets anders wil gebruiken voor divx want hij staat niet in het lijstje van bestand formaten :S

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/13, 23:44:11 »
Volg eens deze handleiding, van A tot Z:
https://help.ubuntu.com/community/NlMultimediaapplicaties

Offline Hanssun

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2007/10/14, 08:33:35 »
Citaat van: dragon9114
dat is het probleem.
ik kan dat bij mediaplayerconnectivity niet neer instellen dat ik vlc of iets anders wil gebruiken voor divx want hij staat niet in het lijstje van bestand formaten :S
je kan MediaPlayerConnectivity instellen door naar extra te gaan en dan MediaPlayerConnectivity en dan in instellingen en dan wizard dan kan je vlc of ander mediaplayer selecteren .

Gr Hans,

dragon9114

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 2007/10/14, 12:54:37 »
Citaat van: Hanssun
dat is het probleem.
je kan MediaPlayerConnectivity instellen door naar extra te gaan en dan MediaPlayerConnectivity en dan in instellingen en dan wizard dan kan je vlc of ander mediaplayer selecteren .

Gr Hans,
dat heb ik al een paar keer geprobeert.
hij staat niet meer in dit menutje van mpc
http://img516.imageshack.us/my.php?image=mpcmenuar8.jpg
eerst stond daar ook divx bij en nu in eens niet meer en nu kan ik ook niet meer instellen dat divx met vlc afgespeeld moet worden enzo.

Mvg,
Dragon

Offline Hij

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2007/10/14, 13:05:34 »
Citaat van: Hanssun
dat is het probleem.

Gr Hans,
dat heb ik al een paar keer geprobeert.
hij staat niet meer in dit menutje van mpc
http://img516.imageshack.us/my.php?image=mpcmenuar8.jpg
eerst stond daar ook divx bij en nu in eens niet meer en nu kan ik ook niet meer instellen dat divx met vlc afgespeeld moet worden enzo.

Mvg,
Dragon
Dan moet je daar dus op het tabblad "wizzard" klikken. Ik maak trouwens gebruik van xine, werkt iets fijner als vlc, vind ik persoonlijk. Als je niet kan kiezen voor vlc, dan heb je die nog niet geïnstalleerd. Dat doe je via Synaptic.
Veel succes

dragon9114

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 2007/10/14, 13:31:55 »
Citaat
Dan moet je daar dus op het tabblad "wizzard" klikken. Ik maak trouwens gebruik van xine, werkt iets fijner als vlc, vind ik persoonlijk. Als je niet kan kiezen voor vlc, dan heb je die nog niet geïnstalleerd. Dat doe je via Synaptic.
Veel succes
die wizzard heb ik al 1000 keer gebruik maar het helpt niks omdat ik bij media spelers niks kan instellen voor divx.