dat is het probleem. ik kan dat bij mediaplayerconnectivity niet neer instellen dat ik vlc of iets anders wil gebruiken voor divx want hij staat niet in het lijstje van bestand formaten :S
Citaat van: dragon9114dat is het probleem. ik kan dat bij mediaplayerconnectivity niet neer instellen dat ik vlc of iets anders wil gebruiken voor divx want hij staat niet in het lijstje van bestand formaten :Sje kan MediaPlayerConnectivity instellen door naar extra te gaan en dan MediaPlayerConnectivity en dan in instellingen en dan wizard dan kan je vlc of ander mediaplayer selecteren .Gr Hans,
Citaat van: HanssunCitaat van: dragon9114dat is het probleem. ik kan dat bij mediaplayerconnectivity niet neer instellen dat ik vlc of iets anders wil gebruiken voor divx want hij staat niet in het lijstje van bestand formaten :Sje kan MediaPlayerConnectivity instellen door naar extra te gaan en dan MediaPlayerConnectivity en dan in instellingen en dan wizard dan kan je vlc of ander mediaplayer selecteren .Gr Hans,dat heb ik al een paar keer geprobeert.hij staat niet meer in dit menutje van mpchttp://img516.imageshack.us/my.php?image=mpcmenuar8.jpgeerst stond daar ook divx bij en nu in eens niet meer en nu kan ik ook niet meer instellen dat divx met vlc afgespeeld moet worden enzo.Mvg,Dragon
Dan moet je daar dus op het tabblad "wizzard" klikken. Ik maak trouwens gebruik van xine, werkt iets fijner als vlc, vind ik persoonlijk. Als je niet kan kiezen voor vlc, dan heb je die nog niet geïnstalleerd. Dat doe je via Synaptic.Veel succes